Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lene´s Volvo 360 GLT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heisann jah...

Syns jeg dro kjensel på bilen din,og tenkte at d var rart om ikke du også kom å deltok på DB-drag´et....
    Tror d var mange som flirte når jeg kom kjørende inn på plassen m den gamle Volvo´n til min søster...
    Støydemping.... Hva er det? He he... Finnes ikke en meter m demping utover det som er orginalt.....
    Men takk for tilbakemelding,Han5y...
    No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Heisann... Var ikke så høye målinger som ble gjort på treffet nei. Stilte selv med den mørke MB 300 stationsvogna. Det blir nytt treff i juli. Går da fra en 12" til to 15 tommere av samme type. Skal bli morsomt å se hvor det ender.
      sigpic

Comment

Jeg må si at ut ifra innsats og type komponenter på installasjonen var det noe skuffende ja... men jeg er ikke så sikker på hvordan "regelverket" ble fulgt(all respekt,dette var jo ikke noe offesiell konkurranse),men jeg TROR jeg ikke beveger meg på tynn is når jeg sier at motoren skal være AVSLÅTT under ei sånn måling....
        Og vi fikk utlevert på "startstreken" ei CD-plate sånn at alle spilte samme plate,men en kunne variere spor. men litt dumt at en ikke fikk testa plata sånn at en fikk høre hva som egentlig spilte greit og ikke så greit i bilen.... Det er vel her dette med Tuning av kasse kommer inn? Men gøy var det.... Håper det blir sånn DB-drag litt senere i sommer....

PS: Takk til Go´Lyden på Finnsnes, Bilstereo.no og Kickstart.no som stilte med måleutstyr.....og ofret tid.

Comment

Var morsomt ja. Gøy at det skjer noe her og innenfor gatebil...
          Nå har Go-lyden bestilt seg Termlab så de slipper å låne. Siden det var en uoffisiel konkurranse ble nok ikke reglene fulgt helt. Fikk lånt platen for å finne rette sangen jeg, men valgte heller å bruke egen plate. Vi måtte ikke bruke den plata de hadde.
          Etter hva jeg kan se på finnsnes gatebil sin side på facebook skal det arrangeres nytt treff i slutten av juli. Blir artig. Håper du får ferdig 745en t da...
          Prøver å få ferdig to prosjekter før de skal ha det. Samboerens Scorpio med to tolvtommere og en MB med fire 15" fra erthquake... Kommer til å legge ut prosjekten her på forumet etter hvert.
          sigpic

Comment

Originally posted by TheCharger View Post
            Etter hva jeg kan se på finnsnes gatebil sin side på facebook skal det arrangeres nytt treff i slutten av juli. Blir artig.
            Stemmer det, mer info her: http://www.arctic-gatebil.com/page.php?id=59
            - 97' Nissan Primera 2,0 SRi
            Alpine | Panasonic | Stinger | Focal | Fusion | Connection
            www.DemptD.com

Comment

Da har det skjedd litt med min Søster´s Volvo....
              Har fått i en annen kasse(gammel-kassa til Defus) produsert av Bassworx... Vil ikke si at lyden ble værre akkurat,men jeg synes kansje at den ikke spiller like høyt som den forrige kassa.
              Så har det kommet et Maxxima 900-batteri forran og et Exxide AGM 900 90 Amperé bake. Har kjøpt Stinger 80 Amperé isolator men ikke montert enda....
              Jeg er VELDIG fornøyd med det AGM-batteriet..... Nå er det nesten ikke Flash i lysene når en drar på litt....
              Skulle egentlig til Tromsø på Autowell sitt treff for 3-4 uker siden,men fikk ingen til å kjøre da jeg var med min egen bil og min søster var opptatt.... Så jeg vet ikke åssen dette spiller.
              Attached Files

Comment

Hey, fint å se at den kassa kom til nytte for noen andre
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Originally posted by Defus View Post
                  Hey, fint å se at den kassa kom til nytte for noen andre
                  Jepp,men det er kansje ikke helt "perfekte" element i den nå..... Men Sa..n for en slaglengde på de....
                  Og kompisen min som "låner" to stykker av meg i V70´en har ikke klart å ta livet av de(og han har hatt noen VILLE FESTER i bilen.....he he.Hørte jeg MISBRUK?????) Bruker R/F power 1501bd på de,og den er jo ikke akkurat noen liten forsterker....
                  Skal vel se etter et par Alpine-element tenker jeg...eller noe i det høgget. Får se hva wallet´en sier etterhvert...

Bol

Comment

Originally posted by Bassoflove View Post
                    Skal vel se etter et par Alpine-element tenker jeg...eller noe i det høgget. Får se hva wallet´en sier etterhvert...

Bol
                    har jo 2 stk 12" Alpine SWS-1223D til salgs
                    pm viss det er av intresse!
                    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                    Mvh
                    Rune Kvaal

Comment

Og kompisen min som "låner" to stykker av meg i V70´en har ikke klart å ta livet av de(og han har hatt noen VILLE FESTER i bilen.....he he.Hørte jeg MISBRUK?????)
                      burde jo gi deg litt penger for ødelegginga, slik at du kan kjøpe noe mye bedre
                      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Da har det skjedd litt med min Søster´s Volvo....
                        Har fått i en annen kasse(gammel-kassa til Defus) produsert av Bassworx... Vil ikke si at lyden ble værre akkurat,men jeg synes kansje at den ikke spiller like høyt som den forrige kassa.
                        Så har det kommet et Maxxima 900-batteri forran og et Exxide AGM 900 90 Amperé bake. Har kjøpt Stinger 80 Amperé isolator men ikke montert enda....
                        Jeg er VELDIG fornøyd med det AGM-batteriet..... Nå er det nesten ikke Flash i lysene når en drar på litt....
                        Skulle egentlig til Tromsø på Autowell sitt treff for 3-4 uker siden,men fikk ingen til å kjøre da jeg var med min egen bil og min søster var opptatt.... Så jeg vet ikke åssen dette spiller.
                        En kammerat av meg spillte 142,6db med maken bassworx kasse med 2 alpine type-r 12" på den minste monoblocka til dynabel Og det i en udempa volvo 850 starsjonsvogn.
                        Steffen Hammersgård
                        Alpine - Mosconi
                        Min prosjekt tråd

Comment

Tøft.... Skulle ha hatt råd å kjøpt Alpine x-serien.... Eller noen okaye element fra DDaudio...
                          Men edderkoppene trives ikke i mi pengebok for tia en gang....
                          Må ta det litt etterhvert...

Skal mulig bytte ut de Fence mid-elementene med et sett jeg har kjøpt hos en her på forumet... DDaudio c5.2. Blir spennende å prøve noe nytt....

Bol

Comment

kompis av meg skal trolig selge 2x12" type-x subber.
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

ikke for å være pirkete men hva tror du skjer med de 6x9 kassene du har plassert i hattehylla under en kollisjon? tror ikke du kan være sååå glad i søstera di
                              Bjørn M Wilhelmsen
                              Team Alta Bilstereo
                              www.emmanorway.com

Comment

Originally posted by Alta Bilstereo View Post
                                ikke for å være pirkete men hva tror du skjer med de 6x9 kassene du har plassert i hattehylla under en kollisjon? tror ikke du kan være sååå glad i søstera di
                                Heisann jah...

Tja,i værstefall klarer de å kassene å treffe nakkeputa.... De er festet med M8 skruer,mutter og skiver + 5mm flatjærn inni kassa(6x9) og 5mm flatjærn under hattehylla. Hatteylla er igjen skrudd med flere grover treskruer(med skiver) nedi mdf kassa fra Bassworx....

Men de 6X9´erne ska ut.... Tenkte å prøve meg på polyester igjen... Mulig det blir et 6.5 tom sett fra Soundstream. Har et Lil´wonder liggende.... Men det spørs om det blir på denne siden av året... Vinter´n er påvei og jeg hakke plass å holde på. Kan ikke ta støping med meg inn,for da blir det noen som kommer til å gå BANANAS når hun kjenner lukta...

Bol

Comment

Working...
                                X