Announcement

Collapse
No announcement yet.

IT-Spesialistens Demobil

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hei!

En bruker her på forumet har aksjonert litt mot oss og demobilen vår og sender mailer til DD USA og spør dem om dem ønsker å bli assosiert med en så stygg bil osv.

I den anledning beslutter vi at det er best at vi legger ned denne tråden. Synd at folk blir sinte og frustrerte over at vi bygger anlegg i en bil. Den er jo ikke ferdig en gang, så at vi får kritikk og blir aksjonert mot allerede gjør at vi ikke har noe valg.

Det er jo veldig synd at det er slike folk her på forumet, men er det slik får vi bare føye oss.
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

det er synn folk gjør sånn
      VW Golf 4
      Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
      Simen Sormbråten

Comment

hvem er det som gjør sånt da:S
        // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
        //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
        Mvh
        Rune Kvaal

Comment

Ødlegge for andre på den måten... er det mulig..

Comment

når du skal ha demobil, hva teller mest?

en dritbra bil som spiller dårig.
            eller en litt styggere bil, som spiller bra

for min del hadde ikke jeg sett så mye på hvilken bil, men anlegget som sitter i den, håper det løser seg på en måte. så du får vist hva du gjør til oss på forumet

stå på!
            VW Golf 4
            Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
            Simen Sormbråten

Comment

Godt å høre at de fleste vet hva som teller

Kan ikke forstå hvorfor noen i det hele tatt bryr seg om utseende til en bil som skal spille bra til en overkommelig penge. Alan Dante sin bil er jo grusom men alle elsker jo han hehe...

Vi får se. Hvis dere virkelig vil at vi fortsetter denne tråden som normalt kan vi jo vurdere det.

Det er bare litt kjipt at når vi er nye på markedet og prøver det vi kan for å integrere oss i bilstereoverden istedenfor å bare "holde butikk" slik Bilradiospesialisten, Bassbrothers, Bilstereospesialisten etc. gjør, og vi får kritikk og en aksjon mot oss, vil vi heller nesten la være.

Men vi får muligens prøve oss igjen snart da
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Altså.. tror dere var veldig uheldige med den. Pleier ikke å være sånn her på forumet, såvidt jeg vet?
                Men kjedlig er det uansett... håper dere bare kjører på for full guffe og viser folket hva dette faktisk kan bli til!

Comment

problemet er vel dessverre det at man er vant til useriøse DD aktører i Norge.. Og folk forventa kanskje en LITT annen demobil til merket som spiller høyest i verden
                  www.eirikaspaas.com

Comment

Jeg er personen som sendte mail til DD, hvor jeg spurte om hvorfor DD M1a yter 1600w@1ohm i Norge, og 1200w@1ohm i alle andre land DD distribueres i.(ref: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6136)
                    Jeg ser It Spesialisten har editert sitt svar på mitt spørsmål, og gått bort fra sin opprinnelige lovnad.

Jeg satte også spørsmålstegn ved seriøsiteten til It Spesialisten, og viste til prosjekttråden her på bilstereoforumet.
                    DD fortjener en importør som kan promotere de ordentlig, og istedetfor å lage en useriøs demobil, hadde It Spesialisten vært bedre tjent med å sponse en demobil, vi har tross alt usedvanlig mye godt talent i vårt utstrakte land.

Eventuelle flames og andre meninger mottas gjerne på PM, denne tråden egner seg ikke til sånt.

Comment

enig med eirik aspaas her. så vel for meg en litt penere bil. trenger ikke nødvenigvis vere styla osv, men en sliten gammel opel omega som ser mere ut som en russebil hadde jeg ikke forventa. litt stil bør det jo vere over bilen og selv om det er anlegget som skal vises fram. helhets inntrykket har en del å si spør du meg. men for alt i verden, dette prosjektet er jo såvidt begynt så kan jo skje mye egentlig. men tror du skjønner poenget mitt. håper du ikke tar dette som hard kritikk

Comment

Totalshinging av Opelen, samt noen pene (tidløse/tidsriktige) felger, og ikke gå noe amok med den. Tone ned rutene med logoer på bakrutene. Jeg har trua. Folk har da bygget anlegg i mye værre saker.
                        Syntes det er viktigere å legge kronene i ordentlig innvendig installasjon på en lydbil.

Er jo som nevnt tidlig i byggestadiet, så dumt å basere all kritikk rundt det. Bilen min også ser ut som et helvete innvendig, siden jeg har drevet å prøvd meg frem med forskjellige ting.
                        mvh
                        Terje

Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

Comment

Synd Henrik, håper du og Jonka finner ut av det

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                            Det er bare litt kjipt at når vi er nye på markedet og prøver det vi kan for å integrere oss i bilstereoverden istedenfor å bare "holde butikk" slik Bilradiospesialisten, Bassbrothers, Bilstereospesialisten etc. gjør, og vi får kritikk og en aksjon mot oss, vil vi heller nesten la være.
                            Her har du misset et viktig poeng. Ingen av de du nevner er importører, men butikker/forhandlere. Og da er det helt naturlig at de bare "holder butikk".

De fleste demobiler i Norge (de som faktisk kan kalles en demobil), er sponset av importør og ikke butikk/forhandler. De er som regel ikke bygget av importøren, men et eksternt firma.
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Nei stå på å videre dere,tror nok de aller fleste her er nysjerrige på dette,skal ikke snakke for alle men jeg er ihvertfall det :P

Comment

Er ikke noe galt med bilen dere har valgt. Men jeg mener dere begynner i feil ende. Begyn med å få bilen pen og tøff å se på. Så kan dere bygge anlegg.

Lakk alle plastdetaljer i bilens farge, moderat senking, 18" hjul, lett tona ruter. Skal ikke mer til. Om ikke dere vil få tak i noen Lotus fangere, speil, skjørter osv da
                                Mvh
                                Pål Andréas Bryng
                                Bilstereosenteret.no
                                Vi forhandler bl.a.:
                                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Working...
                                X