Announcement

Collapse
No announcement yet.

InstallBay Hamar verkstedtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• an mangler felgar te an di er bestilt men er ikje kommet hehe
    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

• Originally posted by lui View Post
      an mangler felgar te an di er bestilt men er ikje kommet hehe
      hva står det her?
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

• Jeg som har bodd i den delen av landet kan prøve meg som tolk..

"Han mangler felger til bilen. Felger er bestilt, men de har ikke kommet enda. Hehe"
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

• Det er flott når folk husker lærdommen fra grunnskolen... Skriv på norsk, folkens!!

Uansett, her er noen nye bilder av Audien... De er noen dager gamle, bare så det er sagt... Var noen som hadde tvil om den ble klar til lørdag, så jeg...

Montering av delefiltre, og kabling i dør..

Framdør ferdig trekt, og montert...

Litt rosa i bakdørene også..

Batteri-innfesting i reservehjulsbrønnen. Her er også kondensatoren og en to-kanals forsterker til frontsettet montert...

Basskassa er ferdig trekt, og gulvet blir trekt senere idag.

Comment

• Det er ikke sant som de sier om dere, for her viser dere jo at dere er ganske flinke

Bør vel kanskje få vekk den "edelplasten" på dørene? Krasjer litt med stilen på resten av bilen
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

• Originally posted by InstallBay View Post
              Det er ikke sant som de sier om dere, for her viser dere jo at dere er ganske flinke

Bør vel kanskje få vekk den "edelplasten" på dørene? Krasjer litt med stilen på resten av bilen
              hehe, tenkte på det samme... men den er nok ikke like enkel å få vekk som på min sin kia.. var bare et påklistra gummibelegg det
              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

• Originally posted by InstallBay View Post
                Det er ikke sant som de sier om dere, for her viser dere jo at dere er ganske flinke

Får se om eg ikke får lakket dei i ein eller anna farge.

Comment

• fyy fan så rått ja kansje slik carcon look hadde vert litt finere inn der istedenfor dette båtintriøret som er der hehe

Comment

• Jaja, da spiller Audi'n... Og det basser!!! Bilder kommer imorgen... Regner med at det kommer ett stk spent bileier kl 10 imorgen, så da vil j ikke ødelegge overraskelsen.

Comment

• Her kommer de siste bildene av Audien.

Batterier og 2-kanals forsterker til frontsystemet...

Kondensator...

Basskassen med teppe og vinyl...

Innfesting av basskassen, 4 stk M6 bolter...

Og vips, så var alt på plass!

Litt reklame for butikken må til...

Comment

• Snasen bygd KennethB.Lurer litt på hvordan ble lyden med elementene denne veien kontra bakover.
                        Per
                        Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                        Audison Music Expression
                        http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                        http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

Comment

• Takk for det, Per! Noen sier det ikke har noe å si, mens noen mener det er fy-fy.... Her er det gjort slik pga av plass og at det skulle være litt tøffere å se på1

Comment

• fy flate dere gutta får det til asså blei jo rått med rosa rundt subbene

Comment

• Nydelig som alltid!
                              Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

• Det der var svine DEILIG! en skikkelig installlbay hyllest er vel i orden
                                Pioneer - Hertz - Zealum
                                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Working...
                                X