jeg her et kart selv ja, men ikke som jeg kan sende ut, det er 799kr pr løpemeter (140cm bredde)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
InstallBay Hamar verkstedtråd
Collapse
X
-
Oi, det var jo nesten 3 ganger så dyrt som vanlig. Vanelig koster vel 799 kr for 270 x 140?
Comment
-
Hvis jeg ønsker å bestille, hvordan skal jeg gjøre det med utvelgelse av farge hvis du ikke kan sende over fargekart?
Comment
-
Noe som ligner den Audi'en, tror lakken på min bil er litt mere "lilla" enn det der.. men noe som ligner iallefall.
Comment
-
ok, utvalget er ikke så enormt men noen forskjellige er det i lilla, men om du kan sende et bilde eller noe på mail til hamar@installbay.no så ser jeg jo fort om vi har noe som ligner
Comment
-
Det fins en lilla farge av "comfort suede" og, men det ser ut til at den er "midlertidig utsolgt".
Mener å huske den het "Cabernet" på fargekartet jeg har.
Mulig det er den som heter "Mørk rød".Last edited by RiZLa; 10-09-2007, 02:30.
Comment
-
Hvem er det som besvarer mail hos dere på Hamar? Får liksom ikke noe svar jeg :P
Comment
-
Var det ikke "hamar@installbay.no" ?
Men jeg spurte iallefall om hva dere tar for Xenon H7 Kit?
Comment
-
Kenwood Benz
Fikk inn Benz'en til Kenwood for et par uker siden, så nå er det vel på tide med noen bilder. Denne bilen har vært i bruk i sommer også, men nå har vi fått i oppdrag å friske den opp litt.
Deksel i bagasjelokket...
Gulv og sidedeksler...
Håper å få grunning på delene før helga, så jeg får se om det blir noen flere bilder da... Hvis ikke får dere vente til bilen er ferdig...Last edited by InstallBay Hamar; 26-03-2008, 19:32.
Comment
-
Nice 1 to eller 3 skjermer som skal være i luken?
Like spennende vær gang man åpner denne tråden og ser at den loader noe fra photobucket! Byggebilder altsåAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
Comment