bmw520: har aldri SERIØST vurdert å selge hehe.. skal heller vise at jeg klarer å bygge..
d er BRA, stå på burde vel kommet med flere bilder i min tråd før åpner kjeften hehehehehe, men for skylde på at jeg venter på div ting å tang+ økonomien bestemmer farta her hehehehe
Hertz....hva er det?? Har ikke annet enn orginallyd i bilen enn så lenge jeg, og da snakker vi orginale høyttalere i bakdørene og orginale diskanter på dashbordet Pod'ene på dørene er så og si klare til trekking, skal bare pønske ut om det blir HL70 eller HV100 sammen med ML 280. HV200 sitter allerede i dørene foran, strømkabel er trekt og forsterkerrack er så og si klart. Men vi har litt mye å gjøre nå med flytting av lager og åpning av ny ......... så det blir nok litt mer fart på nyåret.
skulle gjerne også hørt Hertz Pål, da jeg har Supremo og prøvd den med mange forkjellige forsterkere så vil jeg gjerne høre mot noe "seriøst" jeg skal bygge 2 biler til sommeren, Marianne skal være fremdeles med samme oppset som er i Sirerran men til min egen begynner jeg å se etter andre moro ting, elektronikk har Jeg nok av å velge imellom men kan jo alltids høre på andre og. Kommer også til å ha en 3`de bil uten skylter og blir ren "pure passiv" i den men jeg har desverre flere anlegg tilgjengelig enn biler....
Picollo vil jeg gjerne også høre klovnster og dine rørampene se om vi ikke treffes i romjula, du bor ikke så "jævlig lang"t unna meg akkurat....
ellers lurte jeg på hvorfor du ikke prøver å montere ampene dine i selve setteryggen?? blir bedre kjøling dessuten... istedenfor det racket som vil "grille" det som er over rørampen....
Comment