Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klovnster: VW Polo Color Consept

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Får vel hoppe inn med en kommentar her også da.
    Som den gode konkurrent man skal være.
    Er gøy å se at det er fler som begynner å spille høyt her.
    Og hvis du har mer å gå på, er det bare å skru opp da?
    Hehe. Jeg Liker absolutt ikke sand-bagging! Kjør maks! ALLTID!
    Ønsker deg lykke til. Håper du kommer deg opp og tar meg.
    For da kan jeg få tilbake min motivasjon. Det er nemlig grunnen til at jeg ikke har konkurrert noe mer i år. Null Motivasjon, grunnet null konkurranse.
    Street A 151 dB
    NM 07 Champion
    Memphis Caraudio MOJO 4 KW
    Atomic APX 12"
    TEAM RE-LOUD
    DreamTm.no

Comment

du som er i a ja kult! jeg sandbagger ikke.. hehe.. mener at jeg har mer å gå på når det gjelder strømkabler og kasse jeg skrur alltid opp hadde vært kult å komme meg opp til der du er og kniva skikkelig der!
      www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by klovnster
        får lage en egen biltråd da re-loud så slipper folk å lure, og jeg slipper dette her i min tråd
        Er vel jeg som burde ha laget en egen tråd her da Klovn, så folk kan få info.
        Og at du ikke har info, er vel bare din egen feil da i så fall, for din "makker" Nils, vet hva jeg bruker.

Nok BS... se tråden min over...
        Street A 151 dB
        NM 07 Champion
        Atomic APX 12"
        TEAM RE-LOUD
        DreamTm.no

Comment

okei.. nå slutter vi med dette i tråden
          har aldri sagt jeg har fakta.. og les det innlegget og legg merke til det sarkastiske "" på slutten.. hehe..
          www.eirikaspaas.com

Comment

Det er bra... Da forventer jeg at du skrur opp noen hakk snart. Så vi får knivet litt!
            Så skal jeg skru opp også.
            Street A 151 dB
            NM 07 Champion
            Atomic APX 12"
            TEAM RE-LOUD
            DreamTm.no

Comment

er som sagt allerede på max jeg.. kunne spillt litt høyere i finalen, men var varmt, så alle gikk ned det som gjenstår er ny laderegulator til dynamo, 15 meter med 50kvadrat kabel og mange mange nye kasser hehe.. hadde vært morro å komme over 150 så du får litt konkuranse
              www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by klovnster View Post
                er som sagt allerede på max jeg.. kunne spillt litt høyere i finalen, men var varmt, så alle gikk ned det som gjenstår er ny laderegulator til dynamo, 15 meter med 50kvadrat kabel og mange mange nye kasser hehe.. hadde vært morro å komme over 150 så du får litt konkuranse
                Hvilken dynamo bruker du? Orginal eller? Og har sett litt på polo selv. Hvordan er det med det orginale elektriske systemet? Stor dynamo osv?
                Pioneer - Hertz - Zealum
                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

orginal dynamo ja.. 90 ampere, så holder egentlig en stund gidder ikke oppgradere den ellers er polo greit..
                  www.eirikaspaas.com

Comment

orginal dynamo ja.. 90 ampere, så holder egentlig en stund gidder ikke oppgradere den ellers er polo greit..
                    Bensinbil? For i diesel er vel dynamo'en 120A. Ellers synes jeg ikke ledningsnettet i Golf 3 er noe å skryte ihvertfall, stor oppgradering til min Passat for eksempel.

Du får ha lykke til! Så håper vi at ikke Re-loudfolket stikker av med alle titlene i streetklassene.
                    Alpine
                    Audison
                    Hertz
                    Soundstream

Comment

håper vi kan ta noen av de ja og ja.. er bensinbil
                      www.eirikaspaas.com

Comment

Høres bra ut klovnster, er da kanskje en ide å se etter en diesel polo delebil eller noe. greit med en 120A dynamo også!
                        Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Originally posted by klovnster
                          hehe, trenger jeg ikke ikke så lenge jeg har kinetik laderen
                          Ah, så sant så sant! =)
                          Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Originally posted by yosh_jt View Post
                            Er vel jeg som burde ha laget en egen tråd her da Klovn, så folk kan få info.
                            Og at du ikke har info, er vel bare din egen feil da i så fall, for din "makker" Nils, vet hva jeg bruker.

Nok BS... se tråden min over...
                            Jeg har nok sagt det til han også, men er ikke alltid like lett å knytte anlegg til bil og person, og kanskje ikke engang klasse når man er helt fersk i faget

Klovnen står stort sett for all testingen og mye av byggingen sjøl, jeg har bare gitt han litt pekepinner innimellom, og det går oppover hele tiden
                            Men på neste konk så går han nok litt ned da han mest sannsynlig stiller med musikk-kassen sin, da han ikke rekker å komme ned hit å bygge ny før den tid.

Comment

og nå har jeg sannelig fått god lyd i frontsett og
                              www.eirikaspaas.com

Comment

og nå har jeg sannelig fått god lyd i frontsett og
                                Nja... bedre, om ikke annet. Mangler fortsatt endel
                                Mvh Tony
                                - The only road to take is perfection itself

Comment

Working...
                                X