Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klovnster: VW Polo Color Consept

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hm, finnes en annen løsning da... svei igjen bakdørene, evt lag måke dører for show

    Skal man først gjøre noe så hvorfor ikke overdrive det så det holder? :P
    Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

    Comment


    • Originally posted by klovnster
      hehe, har funnet et par andre løsninger og

      bmw520: har aldri SERIØST vurdert å selge hehe.. skal heller vise at jeg klarer å bygge..
      d er BRA, stå på burde vel kommet med flere bilder i min tråd før åpner kjeften hehehehehe, men for skylde på at jeg venter på div ting å tang+ økonomien bestemmer farta her hehehehe
      Last edited by bmw520; 16-12-2007, 17:27.
      Ronny Karlsen
      02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
      96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
      Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

      Comment


      • Originally posted by klovnster View Post
        ...planer er VELDIG endra da jeg plutselig fant ut hvor liten plass det EGENTLIG er i en polo..




        såeh.. planen var å ha subbene ved seteryggen og ampene ved bagasjeluka.. dette funka DÅRLIG og hadde ikke fått plass til 8" engang



        hehe... så det var derfor du ville ha SÅÅÅ lange signal kabler: så du kunne legge de i kveiler ja...

        ja, polo alltid vært en LITEN bil...

        det var bilen til Tony ja, hadde ikke sett den på en stund nei
        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

        Comment


        • Originally posted by klovnster
          økonomien er viktig jeg venter selv på et par diskanter.. så skal vi få vinkla de og mellomtonene.. så får vi finne en løsning i bagasjerommet..
          ja dær ser man, jeg er fortsatt ikke sikker på vilket fronsett jeg skal bruke, og om jeg skal gå for et 2 eller 3 veis.
          Ronny Karlsen
          02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
          96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
          Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

          Comment


          • Originally posted by klovnster
            hehe, det finner du fort utav vettu

            ddiskantene får jeg så fort de er i norge.. hehe.. butikken har de ikke inne enda :\
            blir sikkert 3veis, men man må finne ut vilket man vil ha+ at d er lommeboka som er sjefen
            vilke diskanter er d snakk om?
            Ronny Karlsen
            02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
            96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
            Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

            Comment


            • aha, så du kjører billigvarianten du ja Si ifra, så skal du få låne et sett Hertz ML 280 og teste forskjellen
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • Originally posted by InstallBay View Post
                aha, så du kjører billigvarianten du ja Si ifra, så skal du få låne et sett Hertz ML 280 og teste forskjellen
                Hehe..Den kunne ikke kommet fra andre enn deg, Pål
                VW/Audi ende-tusi-ast!

                Comment


                • Jeg har et fult 3-veis sett med morel, men ingen vil ha det når jeg har prøvd å selge det brukt
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • Originally posted by InstallBay View Post
                    Jeg har et fult 3-veis sett med morel, men ingen vil ha det når jeg har prøvd å selge det brukt
                    Var det ikke rundt 3 lapper for det? Mulig jeg kjenner en som skal ha et billig 3-veis.
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • Originally posted by InstallBay View Post
                      aha, så du kjører billigvarianten du ja Si ifra, så skal du få låne et sett Hertz ML 280 og teste forskjellen
                      Da kan vi teste 3 par med diskanter opp i mot hverandre da Har jo "ekte" Supremo liggende som jeg skal pusle litt med i romjulen anyway
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • Originally posted by Typhon View Post
                        Var det ikke rundt 3 lapper for det? Mulig jeg kjenner en som skal ha et billig 3-veis.
                        Hadde tenkt meg 3500 med diskantene, men 3000 uten de.
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • Plass er et fint fly! Eller hur?

                          Prøvde meg med Supremo i min og, men var helt mongo å plassere noe sånt i A-stolpene. Så blir nok el cheapo versjonen her og
                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

                          Comment


                          • Ja, kan dere fatte og begripe hva som er vitsen med å stappe en liten 25-30mm soft dome i et så forbanna stort hus
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment


                            • Hertz....hva er det?? Har ikke annet enn orginallyd i bilen enn så lenge jeg, og da snakker vi orginale høyttalere i bakdørene og orginale diskanter på dashbordet Pod'ene på dørene er så og si klare til trekking, skal bare pønske ut om det blir HL70 eller HV100 sammen med ML 280. HV200 sitter allerede i dørene foran, strømkabel er trekt og forsterkerrack er så og si klart. Men vi har litt mye å gjøre nå med flytting av lager og åpning av ny ......... så det blir nok litt mer fart på nyåret.
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                              Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                              Comment


                              • skulle gjerne også hørt Hertz Pål, da jeg har Supremo og prøvd den med mange forkjellige forsterkere så vil jeg gjerne høre mot noe "seriøst" jeg skal bygge 2 biler til sommeren, Marianne skal være fremdeles med samme oppset som er i Sirerran men til min egen begynner jeg å se etter andre moro ting, elektronikk har Jeg nok av å velge imellom men kan jo alltids høre på andre og. Kommer også til å ha en 3`de bil uten skylter og blir ren "pure passiv" i den men jeg har desverre flere anlegg tilgjengelig enn biler....

                                Picollo vil jeg gjerne også høre klovnster og dine rørampene se om vi ikke treffes i romjula, du bor ikke så "jævlig lang"t unna meg akkurat....

                                ellers lurte jeg på hvorfor du ikke prøver å montere ampene dine i selve setteryggen?? blir bedre kjøling dessuten... istedenfor det racket som vil "grille" det som er over rørampen....
                                --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                                -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                                Comment

                                Working...
                                X