du kunne ha spart deg for det hvite der, synes ikke det passa helt, men det er nå min meining
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi Morel, sinfoni, Pioneer, soundstream, Kinetik, evus
Collapse
X
-
-
Originally posted by Typhon View PostHmm... snøstorm hele året?
Hvorfor ikke ha de grillene over høyttalerne? Der har de en funksjon
De skulle vær oppo høyttalerene, MEN så gjorde jeg en feil når jeg byggde kassene.
Jeg tok ut all demping teppe og allt. tok mål og byggde kassene. Det jeg ikke tenkte på var jo at dette skulle inn igjen + jeg også skulle ha et gulv under. Så da ble kassene endel cm høyere en de skulle vært. siden jeg skal ha noe over for å sjule anlegget. Så ble dem for høye med grillene på toppen.
Så i plassen for å bruke masse tid på å lage nye kasser eller endre på de jeg hadde. så ble det heller til at jeg monterte dem sånn de står nå.sigpic
Comment
-
Gøy å se at noen bruker noe annet enn sort vinyl og alcantara Spennende komponenter du har der. Tror Sinfoni ampene vil passe godt inn i det hvite element Detta blir nok et NICE bygg, men annerledes Blir spennende å se det ferdigAlpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids
Comment
-
Originally posted by Alpine306 View PostGøy å se at noen bruker noe annet enn sort vinyl og alcantara Spennende komponenter du har der. Tror Sinfoni ampene vil passe godt inn i det hvite element Detta blir nok et NICE bygg, men annerledes Blir spennende å se det ferdig
Fint å høre at det er noen andre en meg selv som liker det.
Bagasjerommet blir nokk ferdigstillt ganske fort nå.
Det er dempinga som gjør at jeg ikke kommer videre. Har igjen å dempe på ene sida + bittelitt i hjulbrønnen. Hushmaten er vell på vei i posten nå. så det skal gå fort å få gjort det, bare jeg får dempemateriale i hus.
Når det er gjort. så blir det jo helst bare å få montert allt utstyre + få strukket signalkablene.
Dørsidene vet jeg ikke helt når jeg får begynnt på. Har enda ikke motatt de ekstra dørsidene jeg har kjøpt. Har vell venta nå et par uker på at han skal sende dem.sigpic
Comment
-
Ikke for å være en kødd men det der var stygt!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
kvitt å svart. er en RÅ farge kombinasjon vist resten av interøret matcher. men i mine auge gjer det ikkje det her i denna bilen her.hadde du hatt. svart å kvitt i heile bilen. og hadde tatt det betre tid. so kan det bli bra.
tenk nøye før du bygger... en har alltid en tanke på korleis det skal bli, men ting går ofte gale veien pågrunn av slurve arbeid. vist du jobber flittig. 4 -5t om dagen i ei veke.. og legger heller ut noen bilder då. kan ting plutseleg ha forandra seg mye. ikkje meininga å virke frekk eller noe men var et lite tips.
ting kan sjå heilt.. j.. ut i begynnelsen å plutseleg forandra folk meing
Comment
-
Originally posted by bassdal View Postkvitt å svart. er en RÅ farge kombinasjon vist resten av interøret matcher. men i mine auge gjer det ikkje det her i denna bilen her.hadde du hatt. svart å kvitt i heile bilen. og hadde tatt det betre tid. so kan det bli bra.
tenk nøye før du bygger... en har alltid en tanke på korleis det skal bli, men ting går ofte gale veien pågrunn av slurve arbeid. vist du jobber flittig. 4 -5t om dagen i ei veke.. og legger heller ut noen bilder då. kan ting plutseleg ha forandra seg mye. ikkje meininga å virke frekk eller noe men var et lite tips.
ting kan sjå heilt.. j.. ut i begynnelsen å plutseleg forandra folk meing
Jeg har tenkt tanken om å endre resten av interøret til svart og hvit også, men det skjer hverfal ikke på en stund enda. Har lite med penger for tiden. Så det ekstra jeg har, blir brukt på anlegget nå i første omgang.
Allt har blitt planlagt nøye over veldig lang tid. Ned til hver minste detalje. Men så ble det ny bil da. Så jeg har ikke fått satt meg like godt inn i allt.
Det hvite oppe basskassene var aldri planlagt. jeg trakk første kassen i svart, å syns den så ganske kjedelig ut. Så hadde jeg det hvite stoffet jeg prøvde med oppo. og fant også ut at jeg skulle bruke det på gulvet.sigpic
Comment
-
Har ikke fått gjort så mye de siste dagene, men litt småting har det blitt. mesteparten av tida har gått til Rockefestival og selskaper.
Jeg er nesten ferdig med dempinga. Har ikke fått tatt så mye bilder enda. kommer fler senere.
Har fått festa gulvet i bilen. Freste nedi orginalfestene for bagasjestropper. Gulvet er nå skrudd fast i bilen, så det kommer ingen vei.
Har fått satt på kabelsko, krympestrømper og fått festa kablene til subbene.
sigpic
Comment
Comment