Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hehe, mitt er dessverre under ombygging til konkuranse i drammen i august. Håper på å kvalifisere til NM.

    Er du fra stavanger du JL Audio?

    Beklager for OT.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • Originally posted by tmolberg View Post
      Hehe, mitt er dessverre under ombygging til konkuranse i drammen i august. Håper på å kvalifisere til NM.

      Er du fra stavanger du JL Audio?

      Beklager for OT.
      Er ikke fra stavanger men bor her for tiden pga utdanning
      - Opel Astra Turbo -
      - Jl audio 13w7 -

      Comment


      • Originally posted by JL Audio 13w7 View Post
        Begynner jo og gli mer mot litt annet enn kun råne bass nå da, må jo få oss en liten meet her i stavanger da Hadde vært gøy og høre hvordan skikkelig SQ er
        Bare å si når og hvor
        Audi A6.
        Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

        Comment


        • Originally posted by ugn View Post
          Ev. stiller jeg opp med lastebilen, så kaster vi den inn der ;D
          Skal ikke stå på innsatsvilje fra folk nei

          Originally posted by Joakim View Post
          Tony er bare på drekkærn i helgen, han har bosatt seg på Slottsfjellfestivalen med pils i handa..
          That is correct my friend

          Akkurat hjemme igjen fra fjellet. Så Donkeyboy live tidligere i dag - og for et show (som du og dere gikk glipp av)!

          Skal prøve å bli edru til søndag, kanskje jeg er å se der også! (Altså, verkstedet og ikke på scenen)
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • Kult å høre at mye ting skjer her og at du har skaffet deg en BRA donor bil.. 525 går ikke akkurat dårlig vil jeg tro har bare prøvd kjørt 520i - 24V med 150gamp - gikk greit det. Sikler mye på en E34 - 535i jeg da..

            Jamen skal MAN HA MYE PÅGANGSMOT å rive ned gamle bilen og bygge opp igjen til en anna "ny" go bil.. STÅ PÅ..

            Hva slags stereo system vil bli bygd i denne versjonen nå?

            Håper det vil komme noen bilder etterhvert

            Comment


            • Herlig og høre at du er i gang igjen Joakim!
              Måtte du få mange gode timer i verkstedet i ferien
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

              Comment


              • Hvor er det du står og skrur, Jokkemann?

                Comment


                • Miniupdate:
                  Donorbilen er på plass i verkstedet og bare venter på å bli chopped to pieces...



                  Nesten for gæli å hogge en så fin bil, men den "går til en god sak"..




                  Skjer litt inni godbilen også. Alle flater i gulv og torpedovegg har fått ett lag med Silent Coat Extreme og ett lag med 8mm Splen, Kledd litt teppe under baksetet og bak deksler, så det blir pent under og bak ting og tang også... Nesten alt utstyret er på plass og på vei inn i bilen, så nå hååååper jeg at ikke det er noen skjær i sjøen fremover!

                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • Flott donorbil du har skaffa ja! Og det går til en god sak så... Menneh, hva mener du med å "hogge i den"? Skal du ha mye eksteriør-deler fra den?
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Flott donorbil du har skaffa ja! Og det går til en god sak så... Menneh, hva mener du med å "hogge i den"? Skal du ha mye eksteriør-deler fra den?
                      "hogge" som i demontere alle deler og kappe den i filler etterpå.. :P
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                      Comment


                      • Originally posted by Joakim View Post
                        "hogge" som i demontere alle deler og kappe den i filler etterpå.. :P
                        Ok. Men det er bare snakk om det som er inni bilen? Interiør, osv.?
                        Uansett har jeg trua på dette Joakim, stå på videre fremover.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • Originally posted by TakeTheTime View Post
                          Ok. Men det er bare snakk om det som er inni bilen? Interiør, osv.?
                          Uansett har jeg trua på dette Joakim, stå på videre fremover.
                          Blir nok litt av det utenpå også ja.. Og motor/drivverk +++

                          Enkelt og greit det som er finere, tøffere eller bedre enn på min skal byttes.
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                          Comment


                          • Hva blir det av produkter denne gangen da?
                            Syns jeg så to audio system forsterkere på det ene bildet der

                            Comment


                            • Originally posted by Beemer View Post
                              Hva blir det av produkter denne gangen da?
                              Syns jeg så to audio system forsterkere på det ene bildet der
                              Blir hovedsaklig Pioneer ODR og Mosconi produkter denne gangen.
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment


                              • Er ikke Mosconi en serie til Audio System da? På en annen side så lurer jeg fælt på hvor du fikk tak i den Bit One DSPen
                                Tor Martin Ølberg
                                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                                Comment

                                Working...
                                X