Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Stor lydmessig forbedring"? Hvordan er det mulig?? Og "lover helt ok" a du, hør på han a
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • Hvordan er høyttalere oppsettet i bilen?

      Comment


      • Originally posted by Soundboy View Post
        Hvordan er høyttalere oppsettet i bilen?
        Litt her og der sånn ca... :P
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • Originally posted by Soundboy View Post
          Hvordan er høyttalere oppsettet i bilen?
          ODR diskanter og 7" i dashbordet og 10" i kickpanelene foran - DDZ-18 bak og etellerannet i taket til surround etterhvert.
          Altså ganske som før, bare med DDZ i stedet for PA 18".

          Originally posted by Crazytaxi View Post
          Litt her og der sånn ca... :P
          Jepp... Sånn cikka..
          Joakim Skovlund
          dynaBel Tønsberg
          Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
          www.dynabel.no -
          dynaBel Tønsberg på Facebook

          Comment


          • Originally posted by TakeTheTime View Post
            "Stor lydmessig forbedring"? Hvordan er det mulig?? Og "lover helt ok" a du, hør på han a
            Alt er mulig..

            Noe av årsakene:
            All elektronikk er NY og av bedre kvalitet enn det som var før - og det merkes på detaljer og "luftighet". Klart ikke STORE forandringer, men allikevel ganske markante.

            Har også fått fikset på noen småutfordringer som var i bilen før, som måtte fikses på med eq og diverse, men som nå ikke er problem lenger. Dette gjør at ting blir mere åpent og naturlig - og ikke "truet" til å gjøre som jeg vil.

            Dempingen som er utført nå er ganske brutal, det har også mye å si! (bilen var ikke dempet før..) Hele gulvet er dempet både utvendig og innvendig, totalt 28mm demping i tillegg til det orginale. Teppet er også ca. 8-10cm tykt, så nå ble det tyst! Sveiset litt stivinger her og der og generelt forbedret alt som kan forbedres fornuftig.
            Joakim Skovlund
            dynaBel Tønsberg
            Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
            www.dynabel.no -
            dynaBel Tønsberg på Facebook

            Comment


            • Originally posted by dynaBel Tønsberg View Post
              Alt er mulig..

              Teppet er også ca. 8-10cm tykt, så nå ble det tyst!
              Det hjelper vel på refleksjonene også det?

              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

              Comment


              • skal bli gøy å høre det nye vidunderet ;-)
                Steffen Hammersgård
                Alpine - Mosconi
                Min prosjekt tråd

                Comment


                • Originally posted by Haakon O View Post
                  Det hjelper vel på refleksjonene også det?

                  Pokker a Haakon... Det nye interiøret skulle jo være en overraskelse!
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • Å crap! Håper ikke alle stjeler konseptet ditt før finalene nå da! (eller jo....)
                    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                    Comment


                    • det intr var rev
                      fusion/audi system xIon/digitals design

                      Comment


                      • Sneak peak

                        Pioneer AXM-P90RS display på plass!
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • nå vil jeg ha bilder!!
                          bilstereo pensjonist!

                          golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

                          Comment


                          • Originally posted by Stianuno View Post
                            Kanskje det blir DDZ 18 med magneten opp?
                            Du spådde pinadø rett :P

                            Håper Jokke kommer med en liten snik titt av bagasjerommet snart.
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                            Comment


                            • Originally posted by Joakim View Post
                              Sneak peak

                              Pioneer AXM-P90RS display på plass!
                              det var ikke noe nytt... hehe

                              hatt slik før jeg i bilen , på slutten av 90`talltet..hehe (Sony ES) , displayet/speilet ligger forsatt i kjelleren, funker som bare det

                              men jævlig kult å ha slik da.. bygd slik at man kan skru av display og forsatt spille musikk eller?

                              Comment


                              • Originally posted by Soundboy View Post
                                det var ikke noe nytt... hehe

                                hatt slik før jeg i bilen , på slutten av 90`talltet..hehe (Sony ES) , displayet/speilet ligger forsatt i kjelleren, funker som bare det

                                men jævlig kult å ha slik da.. bygd slik at man kan skru av display og forsatt spille musikk eller?

                                Vanskelig å være førstemann med alle løsninger, ikke noe mål i seg selv heller.. :P

                                Tar jeg ikke heelt feil, så er det speilet ditt fra en blå Opel Vectra..?
                                Idèen har jeg rappa fra bilen Skjalg Haug hadde for en hel drøss med år siden. Synes det er en frekk løsning jeg!

                                Og ja - displayet kan seff skrus av. Funker faktisk helt fint som speil også.
                                Joakim Skovlund
                                dynaBel Tønsberg
                                Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
                                www.dynabel.no -
                                dynaBel Tønsberg på Facebook

                                Comment

                                Working...
                                X