Tja, kassa som jeg har planlagt å bruke daglig skal ha ett bredt spekter. Har tenkt meg å prøve å lage en horn kasse, har hørt mye godt om denne løsningen for dette oppsettet så vil prøve det funker ikke det blir den skrotet
Nå er det gjort en god del lednings arbeid i bagasjerommet(ett jævla slit uten like!), alle 2 kanalerene er koblet opp og justert på en litt annen måte og jammen ble det trykk i bilen av kun dørene Så i løpet av morgendagen/fredagen blir det vel kjøpt inn litt MDF plater og noen vifter til å holde forsterkerene kjølig.
Og så blir tiden frem til mini Zorro`ene kommer brukt til dagdrømming, lydjusteringer og litt snekring!
Tja, kassa som jeg har planlagt å bruke daglig skal ha ett bredt spekter. Har tenkt meg å prøve å lage en horn kasse, har hørt mye godt om denne løsningen for dette oppsettet så vil prøve det funker ikke det blir den skrotet
Spennende, men har du plass, du skal jo ha ganske stort portareale i et horn, så du må belage deg på ei ganske stor kasse for å få det "optimalt". Men så absolutt, skal bli spennende å se hvordan det blir.
Spennende, men har du plass, du skal jo ha ganske stort portareale i et horn, så du må belage deg på ei ganske stor kasse for å få det "optimalt". Men så absolutt, skal bli spennende å se hvordan det blir.
Mvh.
Piko
Det er ikke en tradisjonell horn kasse, venter på blueprints fra PWK designs og tror det heter "tapped horn", blir litt større enn vanlig porta kasse
dette blir råbra.
skal føge med videre.
støtte på noe litt artig når jeg skulle montere subbene mine i den kassen jeg kjøpte med deg.
subbene var litt for dype i forhold til porten så jeg måtte sage ut et lite spor i port munningen.
blir nok sykt når du får nye subbene.
dette blir råbra.
skal føge med videre.
støtte på noe litt artig når jeg skulle montere subbene mine i den kassen jeg kjøpte med deg.
subbene var litt for dype i forhold til porten så jeg måtte sage ut et lite spor i port munningen.
blir nok sykt når du får nye subbene.
Oi sann, var ett par cm klaring med BTL`ene men er litt annen form på motoren der, men bra det var en lettvint fiks da
Comment