Er vel forskjellig fra spiller til spiller hvor lett den hopper.Har selv en pioneer avic x1bt.Har ikke fått den til å hoppe enda.å da har jeg spillt 150 db på enkelte sanger
har selv prøvd me 2 spillere,,, har 150 i bilen jeg også men de kneler like etter 140dB:P
Bare å bruke Alpine så slipper man hopping Alle Pioneerene jeg har hatt begynte å hakke på under 150dB.
310RB'n har aldri hakka i min bil
Mhm, støtter den... Må kjøpe skikkelig spiller, da får du ikke det problemet... Samt montering har nok noe å si.
Har også 310rb å har ikke fått den til og hoppe enda jeg heller, men vet nå ikke hvor høyt jeg spiller... Har litt SS XXX utstyr, med nok strøm så burde være godt for noe...?
har selv prøvd me 2 spillere,,, har 150 i bilen jeg også men de kneler like etter 140dB:P
Jeg venter på alpine spilleren, den pioneeren lager altfor mye støy og tåler ingenting. har ikke peiling på hvor høyt det spiller, men den holder i hvertfall ikke.
Ser ut som det er et vannvittig basstrøkk, så dette må vel være morro
Grattis!
Takk takk! er fortsatt litt mer å gå på og de måla jeg fikk av Dag fikk kassa til å spille veldig dypt, er helt brutalt på de dype tonene. skal bli godt å få tilbake alpinen så jeg kan begynne å justere litt på lyden, gidder ikke med den jeg har nå, men er veldig morsomt uansett
Comment