Originally posted by Øivind Sandvik
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
6 Fi SP4 18", 15000watt, 4th order, fra side 80
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View PostIkke akkurat den, men noe lignende men nok sagt, får se hva som skjer utover novemberOriginally posted by Assa91 View PostEr vel ikke DDZ95 du vurderer?
Syke element!
Er vel ytterst få som tar seg råd til så eksklusive element??
kjenner iallefall ingenMvh
Asbjørn Aarø
2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++
Comment
-
Nå er det gjort en god del lednings arbeid i bagasjerommet(ett jævla slit uten like!), alle 2 kanalerene er koblet opp og justert på en litt annen måte og jammen ble det trykk i bilen av kun dørene Så i løpet av morgendagen/fredagen blir det vel kjøpt inn litt MDF plater og noen vifter til å holde forsterkerene kjølig.
Og så blir tiden frem til mini Zorro`ene kommer brukt til dagdrømming, lydjusteringer og litt snekring!Mvh Werner Harstad
Comment
-
Originally posted by berniebp87 View PostTja, kassa som jeg har planlagt å bruke daglig skal ha ett bredt spekter. Har tenkt meg å prøve å lage en horn kasse, har hørt mye godt om denne løsningen for dette oppsettet så vil prøve det funker ikke det blir den skrotet
Mvh.
PikoPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by PikoFlex View PostSpennende, men har du plass, du skal jo ha ganske stort portareale i et horn, så du må belage deg på ei ganske stor kasse for å få det "optimalt". Men så absolutt, skal bli spennende å se hvordan det blir.
Mvh.
PikoMvh Werner Harstad
Comment
-
jaja, på tide å slenge opp noen bilder igjen da Er ferdig med forsterkergulvet nå og gjort det stivt, solid og skjult ledninger.
Sånn så det ut med 2 kanalerene oppkoblet, jævli rotete
Resten av forsterkerene på plass, ser litt bedre ut
Så har jeg vært å handlet 3 plater med 19mm MDF, let the madness begin!!!Mvh Werner Harstad
Comment
-
dette blir råbra.
skal føge med videre.
støtte på noe litt artig når jeg skulle montere subbene mine i den kassen jeg kjøpte med deg.
subbene var litt for dype i forhold til porten så jeg måtte sage ut et lite spor i port munningen.
blir nok sykt når du får nye subbene.
Comment
-
Originally posted by Toby91 View Postdette blir råbra.
skal føge med videre.
støtte på noe litt artig når jeg skulle montere subbene mine i den kassen jeg kjøpte med deg.
subbene var litt for dype i forhold til porten så jeg måtte sage ut et lite spor i port munningen.
blir nok sykt når du får nye subbene.
Originally posted by jone87 View Postbra oppsett
Originally posted by luckys View Postja når er det du får monsterbasserne a?? sleng ut bilder når du har dem aMvh Werner Harstad
Comment
Comment