Lar kassen være som den er en liten stund fremover, til jeg får bygd meg ny, større kasse,hvor jeg har plass til 6" port
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
hehe, ikke akkurat særlig motiverende å bygge kasse utedørs i snøen med naboer som skuler fælt på en.
Comment
-
Originally posted by BeFs View PostKjenner jeg deg rett betyr det enda mer sagflis i snøen ute på gårdsplassen her...
Naboene kommer til å klikke vinkel.Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Originally posted by B2 Audio View Posthehe, ikke akkurat særlig motiverende å bygge kasse utedørs i snøen med naboer som skuler fælt på en.
Har ikke noen gårdsplass å stå på jeg, så må låne hans!
Men det ordner seg da på et visAndreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
-
Originally posted by BeFs View PostKjenner jeg deg rett betyr det enda mer sagflis i snøen ute på gårdsplassen her...
Naboene kommer til å klikke vinkel.
Men ja, naboer kan være trangsynte, men når det kommer til seg selv så gir de blanke F***2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
-
Originally posted by Dibbern View PostLyden er helt RÅ nå,men den helvetes Hertz 4-kanaleren kutter alt for tidlig. Forbanna drittforsterker!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
kjørte du med for små strømkabler tidligere, eller var de kun tilkoblet den ene siden?
Uansett så er det kun positivt at du blir overrasket over potensialet.
Når det gjelder Hertz forsterkeren, så kan det være at den ikke er konstruert på samme måte som våre.
Forsterkeren vår kan jobbe med en lavere spenning, så det er kanskje derfor at Hertz ikke funker?
Ut og mål på forsterkeren mens du drar på litt...
Comment
Comment