hehe, ikke akkurat særlig motiverende å bygge kasse utedørs i snøen med naboer som skuler fælt på en.
Absolutt ikke nei.Ihvertfall siden det ikke er min gårdsplass,men BeFs sin :P
Har ikke noen gårdsplass å stå på jeg, så må låne hans!
Men det ordner seg da på et vis
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Kjenner jeg deg rett betyr det enda mer sagflis i snøen ute på gårdsplassen her...
Naboene kommer til å klikke vinkel.
Det er da vel ikke værre og stå ute og skru og bråke litt på kveldstid, i forhold til alle som bare MÅ klippe gresset på søndager rett etter middag i sommerhalvåret?
Men ja, naboer kan være trangsynte, men når det kommer til seg selv så gir de blanke F***
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
kjørte du med for små strømkabler tidligere, eller var de kun tilkoblet den ene siden?
Uansett så er det kun positivt at du blir overrasket over potensialet.
Når det gjelder Hertz forsterkeren, så kan det være at den ikke er konstruert på samme måte som våre.
Forsterkeren vår kan jobbe med en lavere spenning, så det er kanskje derfor at Hertz ikke funker?
Comment