Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rudolf View Post
    Kan ikke si annet enn at å løfte inn en container ser "hoinnfælt" ut i mine øyne. Ja ja, neida så... Dibbern du får bare finne frem trylleveistikka så blir det nok bra skal du se, he he heeeh.
    Det der er et eksempel.

Endringer på det der er enkelt å lage. Vinkle Elementer på topp plata. Pyntepanel rundt subber. Logoer og detaljer innfelt i topp plate.

Masse å gjøre for å få en slik kasse til å bli PEN.
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Originally posted by PikoFlex View Post
      Det der er et eksempel.

Endringer på det der er enkelt å lage. Vinkle Elementer på topp plata. Pyntepanel rundt subber. Logoer og detaljer innfelt i topp plate.

Masse å gjøre for å få en slik kasse til å bli PEN.
      Du har forsåvidt helt rett i det. Men problemet er at jeg ikke har noe sted å stå, må stå ute, og det gjør alt mye vanskeligere, må kjøpe meg ca 300meter skjøteledning for å få el-verktøy bort til bilen. Så bare si ifra når noen har en ledig garasje e.l. Derfor må det være ganske enkelt å bygge.
      Andreas Dibbern
      Ford Fiesta
      Takk til B2Audio
      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

Å pynte en sånn container blir som å sminke en gris, spør du meg. Men om formålet er en lett kasse å bygge, som samtidlig er effektiv, er det jo bare å presse på. BTW tror DHL har noen knakende gode kasseforslag.
        Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
        Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

hehe. ja,kanskje jeg skal spørre dem..Det går da vel faktisk an å pynte på ei sånn kasse. ha kasse som base, så bruke plast over! -da vil man ikke se at det er ei stor stygg kasse!!!
          Andreas Dibbern
          Ford Fiesta
          Takk til B2Audio

Comment

Enklere sagt enn gjort å få tak i et Odyssey PC1700 ihvertfall. Det samme gjelder PC1500. Noen som vet råd?
            Andreas Dibbern
            Ford Fiesta
            Takk til B2Audio

Comment

optima gultopp da?

Comment

Originally posted by Dibbern View Post
                hehe. ja,kanskje jeg skal spørre dem..Det går da vel faktisk an å pynte på ei sånn kasse. ha kasse som base, så bruke plast over! -da vil man ikke se at det er ei stor stygg kasse!!!
                www.planethifi.no
                Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Originally posted by halseth View Post
                  optima gultopp da?
                  Vil ikke ha

Vil ha odyssey!
                  Andreas Dibbern
                  Ford Fiesta
                  Takk til B2Audio

Comment

Originally posted by PikoFlex View Post
                    Hjelper ikke å gå dit når de ikke får tak i. Det skal sies at det ikke er deres feil da installbay ikke har på lager. Prøvd i flere uker å få et konkret svar på når de vil få inn, men jeg får forskjellige svar hver gang. Senest i går ringte jeg installbay og hørte etter om de hadde noen batterier inne. De hadde ett stk PC1500 på lager, og jeg ba dem om å holde det av så Planethifi kunne bestille det for meg. Når jeg snakket med Håvard(planethifi) i dag, hadde ikke installbay fler igjen!

Andre forhandlere?
                    Andreas Dibbern
                    Ford Fiesta
                    Takk til B2Audio

Comment

Hjelper ikke å gå dit når de ikke får tak i. Det skal sies at det ikke er deres feil da installbay ikke har på lager. Prøvd i flere uker å få et konkret svar på når de vil få inn, men jeg får forskjellige svar hver gang. Senest i går ringte jeg installbay og hørte etter om de hadde noen batterier inne. De hadde ett stk PC1500 på lager, og jeg ba dem om å holde det av så Planethifi kunne bestille det for meg. Når jeg snakket med Håvard(planethifi) i dag, hadde ikke installbay fler igjen!

Andre forhandlere?
                      Erhm, da blir det vel værre. Men du har jo også Northstar batteri da. De er jo også høvelige til en god pris... det gjør meg vondt å annbefale dette men bilradiospesialisten selger de så vidt jeg vet.
                      Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

WWW.ENGENAUDIO.COM !!!!
                        Mvh Werner Harstad

Comment

Andre forhandlere?
                          Jeg snakka me Håvard i sta og sa vi hadde et 1500 batteri, MEN vi kunne også skaffe 1700..

Så er det 1700 du skulle ha, så får jeg det sendt til Håvard direkte fra enersys..
                          www.eirikaspaas.com

Comment

men dibbern, problemet er at vi aldri har fått no beskjed om du skal ha noe batteri.. et spørsmål om vi har/får inn kvalifiserer ikke til at vi bestiller

men skal du HA PC1700 kan jeg ringe enersys i morra og få det sendt (så fremt de ikke har tatt ferie)
                            www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                              Jeg snakka me Håvard i sta og sa vi hadde et 1500 batteri, MEN vi kunne også skaffe 1700..

Så er det 1700 du skulle ha, så får jeg det sendt til Håvard direkte fra enersys..

Det var 1700jeg skulle ha ja. Men, sikkert deg jeg har snakka med om det, det holder vel med et 1500?. Jeg fikk beskjed av Håvard i dag om at 1700 ikke kom før KANSKJE i neste uke... Men om du får til det så må du gjerne gjøre det ja. Vet du leveringstid? Har planer om å være med på en liten lokal konk. 15.august, så må nesten ha batteri til da, for jeg har ikke begynt å bygge, og er avhengig av batteriet for å få plassert alt som skal inn...
                              Andreas Dibbern
                              Ford Fiesta
                              Takk til B2Audio

Comment

Noen som vet om noen konkrete sider/butikker med styling til Ford Fiesta? -tenker ikke bare på panserforlenger osv, men hel styling.
                                Andreas Dibbern
                                Ford Fiesta
                                Takk til B2Audio

Comment

Working...
                                X