Genialt Sandvik! Lo godt av det der Kommer det flere guider etterhvert eller?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hertz Golf! 4x15" @ 30.000 Watt!
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View PostGenialt Sandvik! Lo godt av det der Kommer det flere guider etterhvert eller?
Comment
-
Originally posted by Øivind Sandvik View Postser ikke bort i fra det må jo øve meg til jeg skal gå løs på GZ,n med kniven hehe kansje en guide om å ikke bruke for småe subber på alt for store amper?:PMvh Werner Harstad
Comment
-
da har jeg gjort ting og tang igjen,, blir så jeg setter in Kickern i morra, reduserer kassen til ca 180 liter med en 6" port.
har forandra litt baki nå da. å laga ting litt til rette for å bare sette inn enda en AMP
må slappe av litt også
angående GZ,n så har det skjedd mye dritt med den,,
fant ut her en dag at det må være produskjonsfeil på den,, der spideren har løsna er det veldig lite lim sammenligna med der den sitter fast... HMMM.....
her ser du faktisk litt av mangelen av lim:
så da blir det mere bilder i mårra:P
Comment
-
-
Det der så jo bare helt sykt ut! Skulle gjerne hørt den der live! Ble kassa ca 180liter? Skal nemlig ha 180liters kasse i Fiestaen min, men var usikker på om det ville gå. Så om den kassa der er 180 så blir det vel ikke noe problem i min heller!
edit: du skrev tydeligvis mens jeg skrev, og så jo nå at kassa di var ca.180Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio
B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Comment
Comment