Godt jeg skal til Førde og så jeg kan få hørt dette her
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hertz Golf! 4x15" @ 30.000 Watt!
Collapse
X
-
Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
-
Mvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
Comment
-
fyttisprute! Har nå lest alle de 72 sidene i tråden, og jeg kan ikke gjøre annet enn å sitte her å måpe! SYKESTE jeg har sett i ei litta golf! Blir keen på å bygge no ånkli i merca nå, ikke at det er fysisk mulig!
Anyways! Gratulerer med fet kjerre (selvom den ikke er ferdig)!Bilstereonoob, men er her for å lære
Comment
-
Har opplevd dette selv, og det var småsykt for å si det MILDT!
Høydepunktet var Skrillex - Equinox med Hertz banneren hengende over dørene..Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Artig prosjekt asså. Antar at det trykker fantastisk. - Jeg må bare få snike inn et kjapt spørsmål:
Hvorfor er det sånn at jeg stort sett opplever en økning i bassen ved åpne vinduer kontra med helt lukket bil? På samme måte som det virker som du opplever det samme. Er dette en helt vanlig ting som jeg ikke har fått med meg?never enough!
Comment
-
Skal strax begynne litt med bilen igjen nå. om jeg orker å legge ut mye bilder og updates blir nesten opp til dere som leser denne tråden å bestemme,,
så i grunnen lurer jeg på om det er noen som leser/ser innom her noen ganger å som syns det er noe læring i det jeg gjør/legger ut.. om ikke så blir det bare ett og annet bilde her eller på facebook for de som har lagt meg til der
så,, mange nok som vil?
Comment
-
nei..
(luremus!)Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Neeeeeeiiii.... Det kan jeg ALDRII tro...Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
Comment