var ein grei plasering det da
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hertz Golf! 4x15" @ 30.000 Watt!
Collapse
X
-
Originally posted by lui View Postvar ein grei plasering det da
Comment
-
da har jeg fått et slag i trynet da GZ hadde ikke lyst til å hjelpe meg pga at jeg ikke hadde kvitteringer på elementet.
så da får jeg se å få lekt litt mere med kickern etter hvert i stede..
8000KR rett i dass!!
hva har Øivind lært av dette? IKKE KJØP NYE TING "BRUKT" UTEN Å FÅ MED KVITTERING!!!
Comment
-
Originally posted by Øivind Sandvik View Postda har jeg fått et slag i trynet da GZ hadde ikke lyst til å hjelpe meg pga at jeg ikke hadde kvitteringer på elementet.
så da får jeg se å få lekt litt mere med kickern etter hvert i stede..
8000KR rett i dass!!
hva har Øivind lært av dette? IKKE KJØP NYE TING "BRUKT" UTEN Å FÅ MED KVITTERING!!!// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by jone87 View Postdu ekke alene:P venter på ny kon hvor lange er dine porter?
lengden husker jeg ikke akkurat nå.. men kan vel se senere
Comment
-
Originally posted by mustang<3 View Postsprengt den å?
dustcapen har falt av flere ganger... kjipt
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostHømm, må da gå an å kjøpe rekoningssett selv om du ikke kan vise til kvitteringer?
en recone hadde kommet med ny spiderholder om jeg får si det:P men vi får se hva som skjer med den Ice hadde en løsning som kansje er aktuell etter hvert da.
Comment
-
Får ikke rengjort? Finnes da vinkelsliper med pusseskive
Men hvor er elementet kjøpt? Kan ikke de lage kvittering til deg da?Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostFår ikke rengjort? Finnes da vinkelsliper med pusseskive
Men hvor er elementet kjøpt? Kan ikke de lage kvittering til deg da?
Comment
-
Originally posted by ivanrogov View PostDørene ser bra ut! Vet hvem som skal hjelpe meg med mine dører...
Comment
Comment