er bare en tråd jeg lager for å slippe å lage en ny hver gang jeg skifter eller bygger nytt anlegg
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hertz Golf! 4x15" @ 30.000 Watt!
Collapse
X
-
hehe denne har noe høyere Db, men nå skal det sies at kassen her et 70 liter bare, og den til kickeren var 400. kickern er på 5KW å denne på 10KW. så den er råere men snart blir det ny kasse med ny port og ny tuning og nye batterier og kansje en 5,5KW amp til så da får vi se hvordan det tar av
men jo.. kickern spillte penere og mere presist i forhold til GZ,n men jeg VET, at dette er pga kassen GZ,n står i
Comment
-
Så moro ut det der ja, må si det. Mye trøkk i den stakkars bilen din :PPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
legger egentli ut noen bilder av det som er baki golfen akkurat nå.
Er veldig stygt men er ikke så lett når jeg kun er hjemme i helgene å har litt mulighet til å få gjort noe baki der da.. Lite tid med andre ord. men det kommer til å bli bygd om ganske snart.
grei score med tanke på den kassen der, og batteriet bak som ikke er å skryte av.
lite bilde av hvordan bilen ser ut eller ikke ser ut nå:P men det er da planer for den etter hvert
Comment
-
Moro score så absolutt.Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Sikter over 150 med ny kasse og nye batterier etter hvert
Bilen gikk som festbil i helga, å da var det faan meg noen som har drevet å tatt på elementet mens det spillte.. har blitt litt rift i opphenget på den.
noen som har noen råd om hva jeg kan bruke til å lappe dette såret med?! må jo tåle en del bøying:P
Comment
-
Comment