Announcement

Collapse
No announcement yet.

luis passat2004+ ddaudio-gz

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• luis passat2004+ ddaudio-gz

jaa kjøpte tidligere i år ein greie bil på møller

Passat Exclusive. Servicer fulgt på merkeverksted. Av utstyr på denne finner vi bl.a:| Alufelger, Abs, El.vinduer, Sideairbag, ESP, Førerinfo/kjørecomputer, Fj.sentrallås, Delskinn, Setevarme, Metallic, Radio/cd-veksler, El.speil, Vinterhjul m/pigg, Midtarmlene, El.klima, Kurve/tåkelys, Startsperre, Justerbart ratt, Servostyring, Navigasjon, Regnsensor, Takrails, Rollo, Mørke vinduer bak, Blanke sidelister, 6 gir.|

ja var litt å velge i der ,blir vel helste kåno som raser rundt i denne ja siden eg fekk meg ein aen bil å ødlegge :lol:

øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

ja da var noen gromdeler kommet i hus fk silverline rustfritt coilovertsett med gule justerbare koni innsatser
    å ei hekk vinga også skal ta bedre bilder når eg får kameraet igjen
    men er ivertfall i gang med bilen

her er da annlegget som skal inn er
    2stk

DD2512:
    Effekttålighet: 750 Watt RMS / 3000 Watt Peak
    Impedanse: Leveres i 4 / 2 Ohm konfigurasjon
    Talespole: 2x2,5"
    Følsomhet: 88 dB

1 stk

Ground Zero GZPA 1.8000D
    Class - D - monoblock
    1 x 8000 WRMS @ 1 Ohm @ 16v
    1 x 6000 WRMS @ 1 Ohm
    1 x 4250 WRMS @ 2 Ohm
    1 x 2350 WRMS @ 4 Ohm

kicker rs 65,2 frontsett i fremdørene

bilder kommer av annlegget snart er instalert nå men bilen er på service

Comment

se her ja senket å ukjørbar :rabbit: faen ka lav an blei da

å vingo montert bakpå tok seg bra ut der

Comment

da var noen hjul på sin plass blei ikje så gale det der 9*19"bak å 8*19"fremme med 235-19"dekk rundt om

Last edited by vwperformance; 07-07-2009, 16:26.

Comment

Dette blir interessant! har sett de tidligere bygga dine og hvis det blir noe som de tidligere blir det intet mindre enn spektakulært! Stå på og legg ut masse bilder
          Mvh Werner Harstad

Comment

såå nå sitter eg å ønsker ut kas spiller eg skal ha i denne må jo vara med navi siden det er det fra før her
            kenwood eller pioneer

Comment

kjøpte disse hjula brukte ,å dem var lit flasset men etter en måned var det nesten ikje mere chroome igjen på di så valget var å selge di å kjøpe nye

så det ble hjul me litt mere kjørekomfor å er megafornøyde

ja da handlet me nye felger å dekk igjen hehe 9"18"bak å 8"-18"fremme, vertini weels, takk te dekk1 haugesund

Comment

bra det er flere som satser på pssat stasjons vogn legg ut mange bilder v byggingen

Comment

kan bli jævli råe de passatene der! anlegget ditt hørtes veldig barskt ut ja.. når du har spilt 147,1, da har i hvertfall jeg respekt for hva som kommer i denne bilen
                  *dieselboost* - mynä power

*mtx*

Comment

ble pent det der men jeg syns det så bedre ut med 19" pga di store hjulbuene på disse bilene, men der er jo en smak sak selfølgelig

Comment

håper bare noen har gjemt flakes-bøtta di, så denne ikke blir helt lik som de andre prosjektene dine..

hadde vært gøy å sett et bygg som ikke er lakkert med flakes..
                      www.eirikaspaas.com

Comment

Hvis du ikke har handlet deg ny spiller vil jeg egentli anbefale Kenwood framfor Pioneer.. har prøvd mange forskjellige pioneer,er men den Kenwooden jeg har nå er jeg mye mere fornøyd med.

mye rundere og varmere lyd på en måte

anbefalte Kenwood til en kompiss som var i tvil men som handlet en kenwood-spiller til slutt, å han er kjempefornøyd med den. er noen av de til 2000-3000 som det er tidskomp på å
                        MVH, Øivind Sandvik
                        sigpic
                        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                        www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Blei veldig bra med felgene og senken
                          Volvo 240 Turbo!
                          Volvo Amazon Prosjekt...

Comment

ja er veldi klar over det med hjulahehe, er egentlgt enig sjøl at det såg bedre ut me 19" men når man har veier som ikje tilater slikt neste rundt her så må en nesten bare gjøre det stikk motsatte av å te hehe
                            å flakes nei det blir det ikje rundt om her på denne bilen
                            her er da noen bilder av det eg har "kasta" inni bilen for øyeblikket

ja tror det blir ein kjøkkenmaskin ja fra kenwood kontra pioneer te hovedspiller her

Comment

Hvor stor kasse har du til dine DD 2512?
                              Og evt. størrelse og lengde på portene?
                              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Working...
                              X