Announcement

Collapse
No announcement yet.

DD Range Rover

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hehe, får nå se. Vil jo helst bruke penger på bilstereo, istedenfor å tappe meg på felger og andre eksteriør-oppgraderinger
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #17
      gi f*** i felger og eksteriøret nå, det er stereoen som teller! felger kan du kjøpe etter du er ferdig med bygget hva blir det til, blir d 18" eller 15" av subber? hvor mange dd watt?
      Mvh Werner Harstad

      Comment


      • #18
        Blir nok DD9518

        Og DDM3 forsterker til 15000,-
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #19
          Hehe spør du meg så vil 20" bli et halvhjertet forsøk, kamerat kjøpte 20" til en "sangjång" han har, det så faktisk ikke veldig stort ut på en pickup.. Kjør på med pimp look og 22" chrome

          Ellers så lar du vær og bruker pengene på mer strøm og stereo !
          1993 BMW 318is coupe

          Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

          Comment


          • #20
            Drit nå i 22" felger da.. Det er "bare tull" på en slik bil.
            Det holder med 13-15" felg (Kanskje 16"), sålenge man har gummi nok !
            Kanskje litt mindre en dissa;


            Detta må jo væra mye bedre og ha på Range Roveren din Henrik ?
            Med så mye gummi får du også mye mer glede av den !
            Drar seg fram de utroligste steder !
            Mye kulere og spella drithøy musikk på toppen av et fjell fordi nettopp bare du klarte og komme opp dit, enn og ha 20/22" chrome som ellers er et vanlig syn. Må jo også væra ugreit og kjøre med ?
            Også lurte jeg på en ting ang. bilen din.
            Har du diff sperre ?
            Last edited by Oekern; 31-07-2009, 20:45.
            VW Corrado - Prosjekt bil
            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
            I´m BANKRUPT - A G60 owner

            Comment


            • #21
              du er nå vertfall på bærtur oekern..hehehe. (ikke nebbete eller stygt ment).

              blir spennende å se videre hva henrik velger og hvilket oppsett det blir i bilen

              Comment


              • #22
                synes ikke forslaget til Oekern er så ille jeg:P

                liker mye gummi på sånne biler er for vanlig med 20" - 22"...
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

                Comment


                • #23
                  Blir nok bra dette Bare å begynne i en eller annen ende. Bilen er jo tøff i seg selv, men helt original i british racing green får jeg litt sånne assosiasjoner





                  Men det er lett å gjøre noe med Om budsjettet tilsier at ting må tas litt etter litt så er det vel kanskje stereoen det bør begynnes med Henrik?
                  [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Oekern View Post
                    Drit nå i 22" felger da.. Det er "bare tull" på en slik bil.
                    Det holder med 13-15" felg (Kanskje 16"), sålenge man har gummi nok !
                    Kanskje litt mindre en dissa;


                    Detta må jo væra mye bedre og ha på Range Roveren din Henrik ?
                    Med så mye gummi får du også mye mer glede av den !
                    Drar seg fram de utroligste steder !
                    Mye kulere og spella drithøy musikk på toppen av et fjell fordi nettopp bare du klarte og komme opp dit, enn og ha 20/22" chrome som ellers er et vanlig syn. Må jo også væra ugreit og kjøre med ?
                    Også lurte jeg på en ting ang. bilen din.
                    Har du diff sperre ?
                    Ser hva du mener og er forsåvidt personlig enig, men denne demobilen trenger et preg som trekker ungdommen i gaten til seg om du skjønner

                    Moro å kjøre i skogen og ta seg fram på en upløyet traktorvei om vintern, men da får jeg heller sette noe fett noe på de allerede 16"-erne jeg har. For øyeblikket har jeg 255 brede dekk. er vel 55 eller 65 i høyden. Akkurat det husker jeg ikke nå

                    Men ja, den har sperrer på ALT. Framaksel, bakaksel og på midten. Er vel ikke sperre det kalles på midten, men på en del 4wd er det ikke lik kraftfordeling. Hvis framhjulene har meget dårlig tak på føret kan dem spinne mer enn bakhjula. Men på denne spinner alle 50/50 uansett hvor godt grep det er foran eller bak. Så å sette meg fast skal godt gjøres


                    Originally posted by Haakon O View Post
                    Blir nok bra dette Bare å begynne i en eller annen ende. Bilen er jo tøff i seg selv, men helt original i british racing green får jeg litt sånne assosiasjoner





                    Men det er lett å gjøre noe med Om budsjettet tilsier at ting må tas litt etter litt så er det vel kanskje stereoen det bør begynnes med Henrik?
                    Jeg kommer til å begynne med stereoen først ja. Er jo det som er den største hobbyen. Eller ja, det som prioriteres av lommeboken. Ble for dyrt å holde på med drifting i disse tider.

                    Så snart jeg får ordnet alt kaoset med logistikken til DDaudio.no og begynner å få et par esker med tid starter jeg på Range Rovern

                    Det som nå gjenstår, som må gjøres er oljeskift på girkasse, diff foran og bak samt smøre og ta litt småting her og der for å få den tipp topp. Har hatt 4 oljeskift på den. Alle på samme dag. Var ganske møkkete i toppene, men nå er dem helt blanke. Ser nye ut inni

                    Skal se om jeg rekker å ta noen skikkelige interiørbilder i morgen, samt noen bilder av den nydelige 8-ern
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

                    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by DDaudio.no View Post

                      Men ja, den har sperrer på ALT. Framaksel, bakaksel og på midten. Er vel ikke sperre det kalles på midten, men på en del 4wd er det ikke lik kraftfordeling. Hvis framhjulene har meget dårlig tak på føret kan dem spinne mer enn bakhjula. Men på denne spinner alle 50/50 uansett hvor godt grep det er foran eller bak. Så å sette meg fast skal godt gjøres

                      Er ikke sperre i akslingene på RR P38. Er heller ikke difflock på transfern tror jeg.

                      Du får melde deg inn på LRforum.com Der kan du finne ut veldig mye om disse bilene. Og når feilene begynner å komme, kan du få hjelp der.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Nilsh View Post
                        Er ikke sperre i akslingene på RR P38. Er heller ikke difflock på transfern tror jeg.

                        Du får melde deg inn på LRforum.com Der kan du finne ut veldig mye om disse bilene. Og når feilene begynner å komme, kan du få hjelp der.
                        med trykk på NÅR eller? hehe
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                        Comment


                        • #27
                          Bra du skjønner hva jeg mener Henrik.
                          Men, jeg er jo ungdom. Og jeg hadde GARANTERT sett mer på en bil med feeeeite dekk enn en tilsvarende bil med 22" felger..
                          Den bilen som jeg la ut i mitt tidligere tok jeg da jeg var på Island. Kikka på bilen i 10 min og prata med sjaføren og eier av bilen i 20 min.
                          (Bare for og sette det litt på spissen, hehe)

                          Du har sperrer på så og si alt ja.
                          Du får si ifra når du får testa den skikkelig !
                          Når jeg var på island leide vi en toyota 4x4, landcruiser.

                          Vi satt oss fast med 4x4 kobla til i helvettes mye sand, menn med diffen kobla til var det ikke noe problem og komma seg løs ! Hadde vært rått og få testa den bilen SKIKKELIG ja. hehe
                          Morro for unga
                          Last edited by Oekern; 01-08-2009, 17:24.
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by kimmen View Post
                            du er nå vertfall på bærtur oekern..hehehe. (ikke nebbete eller stygt ment).

                            blir spennende å se videre hva henrik velger og hvilket oppsett det blir i bilen
                            No problemo mann
                            Smaken er jo som baken

                            Og ja ! Det blir VELDIG spennende og se denne bilen når den er ferdig !
                            VW Corrado - Prosjekt bil
                            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                            I´m BANKRUPT - A G60 owner

                            Comment


                            • #29
                              blir det noen bilder fra noe stereobygging her snart eller?

                              blir mye prat her nå.:P
                              MVH, Øivind Sandvik
                              sigpic
                              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                              www.sandviksbassogbongel.com

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Nilsh View Post
                                Er ikke sperre i akslingene på RR P38. Er heller ikke difflock på transfern tror jeg.

                                Du får melde deg inn på LRforum.com Der kan du finne ut veldig mye om disse bilene. Og når feilene begynner å komme, kan du få hjelp der.

                                Er diffbrems på alle akslingene. Har testet i gjørmehåla på gården i Øvrebø Og dem funker sinnsykt bra. Spinner helt likt på alle hjula

                                Blir mye prat her nå, så får kanskje la det være fram til noen bilder med bygging kommer opp
                                Tidligere importør for Digital Designs,
                                overtatt av www.dynaBel.no.

                                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                                Comment

                                Working...
                                X