Hehe, får nå se. Vil jo helst bruke penger på bilstereo, istedenfor å tappe meg på felger og andre eksteriør-oppgraderinger
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DD Range Rover
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
-
Blir nok DD9518
Og DDM3 forsterker til 15000,-Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Hehe spør du meg så vil 20" bli et halvhjertet forsøk, kamerat kjøpte 20" til en "sangjång" han har, det så faktisk ikke veldig stort ut på en pickup.. Kjør på med pimp look og 22" chrome
Ellers så lar du vær og bruker pengene på mer strøm og stereo !1993 BMW 318is coupe
Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast
Comment
-
Drit nå i 22" felger da.. Det er "bare tull" på en slik bil.
Det holder med 13-15" felg (Kanskje 16"), sålenge man har gummi nok !
Kanskje litt mindre en dissa;
Detta må jo væra mye bedre og ha på Range Roveren din Henrik ?
Med så mye gummi får du også mye mer glede av den !
Drar seg fram de utroligste steder !
Mye kulere og spella drithøy musikk på toppen av et fjell fordi nettopp bare du klarte og komme opp dit, enn og ha 20/22" chrome som ellers er et vanlig syn. Må jo også væra ugreit og kjøre med ?
Også lurte jeg på en ting ang. bilen din.
Har du diff sperre ?Last edited by Oekern; 31-07-2009, 20:45.VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Blir nok bra dette Bare å begynne i en eller annen ende. Bilen er jo tøff i seg selv, men helt original i british racing green får jeg litt sånne assosiasjoner
Men det er lett å gjøre noe med Om budsjettet tilsier at ting må tas litt etter litt så er det vel kanskje stereoen det bør begynnes med Henrik?[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
Originally posted by Oekern View PostDrit nå i 22" felger da.. Det er "bare tull" på en slik bil.
Det holder med 13-15" felg (Kanskje 16"), sålenge man har gummi nok !
Kanskje litt mindre en dissa;
Detta må jo væra mye bedre og ha på Range Roveren din Henrik ?
Med så mye gummi får du også mye mer glede av den !
Drar seg fram de utroligste steder !
Mye kulere og spella drithøy musikk på toppen av et fjell fordi nettopp bare du klarte og komme opp dit, enn og ha 20/22" chrome som ellers er et vanlig syn. Må jo også væra ugreit og kjøre med ?
Også lurte jeg på en ting ang. bilen din.
Har du diff sperre ?
Moro å kjøre i skogen og ta seg fram på en upløyet traktorvei om vintern, men da får jeg heller sette noe fett noe på de allerede 16"-erne jeg har. For øyeblikket har jeg 255 brede dekk. er vel 55 eller 65 i høyden. Akkurat det husker jeg ikke nå
Men ja, den har sperrer på ALT. Framaksel, bakaksel og på midten. Er vel ikke sperre det kalles på midten, men på en del 4wd er det ikke lik kraftfordeling. Hvis framhjulene har meget dårlig tak på føret kan dem spinne mer enn bakhjula. Men på denne spinner alle 50/50 uansett hvor godt grep det er foran eller bak. Så å sette meg fast skal godt gjøres
Originally posted by Haakon O View PostBlir nok bra dette Bare å begynne i en eller annen ende. Bilen er jo tøff i seg selv, men helt original i british racing green får jeg litt sånne assosiasjoner
Men det er lett å gjøre noe med Om budsjettet tilsier at ting må tas litt etter litt så er det vel kanskje stereoen det bør begynnes med Henrik?
Så snart jeg får ordnet alt kaoset med logistikken til DDaudio.no og begynner å få et par esker med tid starter jeg på Range Rovern
Det som nå gjenstår, som må gjøres er oljeskift på girkasse, diff foran og bak samt smøre og ta litt småting her og der for å få den tipp topp. Har hatt 4 oljeskift på den. Alle på samme dag. Var ganske møkkete i toppene, men nå er dem helt blanke. Ser nye ut inni
Skal se om jeg rekker å ta noen skikkelige interiørbilder i morgen, samt noen bilder av den nydelige 8-ernTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by DDaudio.no View Post
Men ja, den har sperrer på ALT. Framaksel, bakaksel og på midten. Er vel ikke sperre det kalles på midten, men på en del 4wd er det ikke lik kraftfordeling. Hvis framhjulene har meget dårlig tak på føret kan dem spinne mer enn bakhjula. Men på denne spinner alle 50/50 uansett hvor godt grep det er foran eller bak. Så å sette meg fast skal godt gjøres
Du får melde deg inn på LRforum.com Der kan du finne ut veldig mye om disse bilene. Og når feilene begynner å komme, kan du få hjelp der.
Comment
-
Originally posted by Nilsh View PostEr ikke sperre i akslingene på RR P38. Er heller ikke difflock på transfern tror jeg.
Du får melde deg inn på LRforum.com Der kan du finne ut veldig mye om disse bilene. Og når feilene begynner å komme, kan du få hjelp der.Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Bra du skjønner hva jeg mener Henrik.
Men, jeg er jo ungdom. Og jeg hadde GARANTERT sett mer på en bil med feeeeite dekk enn en tilsvarende bil med 22" felger..
Den bilen som jeg la ut i mitt tidligere tok jeg da jeg var på Island. Kikka på bilen i 10 min og prata med sjaføren og eier av bilen i 20 min.
(Bare for og sette det litt på spissen, hehe)
Du har sperrer på så og si alt ja.
Du får si ifra når du får testa den skikkelig !
Når jeg var på island leide vi en toyota 4x4, landcruiser.
Vi satt oss fast med 4x4 kobla til i helvettes mye sand, menn med diffen kobla til var det ikke noe problem og komma seg løs ! Hadde vært rått og få testa den bilen SKIKKELIG ja. hehe
Morro for ungaLast edited by Oekern; 01-08-2009, 17:24.VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Originally posted by kimmen View Postdu er nå vertfall på bærtur oekern..hehehe. (ikke nebbete eller stygt ment).
blir spennende å se videre hva henrik velger og hvilket oppsett det blir i bilen
Smaken er jo som baken
Og ja ! Det blir VELDIG spennende og se denne bilen når den er ferdig !VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Originally posted by Nilsh View PostEr ikke sperre i akslingene på RR P38. Er heller ikke difflock på transfern tror jeg.
Du får melde deg inn på LRforum.com Der kan du finne ut veldig mye om disse bilene. Og når feilene begynner å komme, kan du få hjelp der.
Er diffbrems på alle akslingene. Har testet i gjørmehåla på gården i Øvrebø Og dem funker sinnsykt bra. Spinner helt likt på alle hjula
Blir mye prat her nå, så får kanskje la det være fram til noen bilder med bygging kommer oppTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
Comment