Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jah. Tenkte jeg fikk vise mitt da :p

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hehe skjønner! Jeg er HELDIGVIS i fast jobb så jeg hakke nå rasspult lærlingelønn! Det suger å være så underbetalt:P Men du kan jo gå for XT4000D da! Er jo hakke billigere en MD serien til UsAmps da! Om du skal ha UsAmps da!
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #17
      har sett på de ja. Har også lyst på en Audison LRX 2.9 f.eks. eller noe annet av audison.. mye rart man har lyst på. men det koster! :P

      Comment


      • #18
        Originally posted by Henning- View Post
        har sett på de ja. Har også lyst på en Audison LRX 2.9 f.eks. eller noe annet av audison.. mye rart man har lyst på. men det koster! :P
        Så sant så sant
        Pioneer - Hertz - Zealum
        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

        Comment


        • #19
          sett en del på Ebay forresten. En kamerat kjøpte en Pioneer spiller derfra, betalte 1250 tilsammen inkl frakt.(Helt ny spiller fra butikk derfra, gjennom Ebay) kom 1 uke etter han bestilte. på døra. for spiller til oppimot 3k i norge så det er ikke dårlig da. Noen formening? Noen som har prøvd?

          er egentlig litt skeptisk til forhåndsbetaling til helt ukjente bedrifter utenlands.
          Last edited by Henning-; 18-09-2007, 19:26.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Henning-
            Hva er det beste å skjære ut hull til elementa med? Stikksag? Første kassa mi Btw....
            Ja... Hvilke andre alternativ har du?
            Øyvind Kalbækken

            Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

            Comment


            • #21
              denne tråden er det vel du leter etter..... : http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=301
              Øyvind Kalbækken

              Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

              Comment


              • #22
                basskasse

                Ja. da har jeg fått begynt med kasse da gitt:P
                Tror den ble litt stor.. Menmen.. Moro å prøve da gitt. Første kassa mi så.

                Har igjen litt liming, skjære ut hull til elementa, og litt fuging. Men det tar jeg i mårra.. Nå er jeg trøtt..
                Sorry for dårlig mobilkvalitet...





                Ble igjen litt MDF gitt. Lurer på om det må gå til bagasjen der den gamle plata sitter, og trekke om igjen.


                Elementa som skal inn da. Samme gamle...

                Comment


                • #23
                  Ferdig med kassa. Satte den i bilen å fytti hælvette. Det hjalp! Det vart 3 ganger så mye bass vel. trodde ikke de elementa der kunne låte så bra jeg men.. hehe. Skulle hatt et frontsett. bassen overdøver jo de stygge 6x9 mine da. Men jeg er redd jeg må investere i et frontsett + en ny forsterker til bassera. Redd jeg må dempe bilen. RISTRIST. hehe

                  Comment


                  • #24
                    Da har jeg justert høyden på kassa såvidt det er, og nå går den perfekt i bagasjen.. bare noe kabler og justeringer og tull... moro og ta en tur med bil nå, durer godt hehe

                    Comment


                    • #25
                      Plate bak

                      ja, har fått lagd plate i dag da. Det går smått, men godt å sove i helgene hehe. Vært på fylla hele helga også så har ikke hatt mye tid.
                      Må trekke kassa og plata. Noen anbefalinger av stoff til en vettu pris?

                      Lagde ei plate som forsterkern sitter festa på. Har igjen litt rydding av kabler da:P men ingen som skal se bak kassa? hehe







                      Da. Kjørt uten reservehjulet en stund også. Så greit og få det i bilen igjen i tilfelle det skulle skje noe :P litt sikrere da:P hehe

                      Comment


                      • #26
                        Tja. fått trekt i dag. Går smått gitt..





                        Rææva bildekvalitet..

                        Noen som har noen gode tips til å feste kassa, utenom å skru den tvers gjennom plata den står på?

                        Comment


                        • #27
                          er det no kurrant å ha elementer som spilelr hver sin vei da?
                          www.eirikaspaas.com

                          Comment


                          • #28
                            nei. Men jeg bruker bare det ene nå..Det andre funker ikke for tia. Så har brokobla det med magneten ut.. Har vegg forresten

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by klovnster View Post
                              er det no kurrant å ha elementer som spilelr hver sin vei da?
                              Snu +/- på det ene så går det fint det...

                              Comment


                              • #30
                                har du trekt kassa i skai eller noe skinn lignende ?
                                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                                Comment

                                Working...
                                X