Noe sier meg noe med F1
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra stasjonsvogn
Collapse
X
-
-
Og hvordan tenkte du å få plass til alt det der ordentlig oppe på dash uten å bygge et ifra grund? hehe
Comment
-
da var frontsettet solgt, håper de nye eierne blir fornøyde
tror det blir lite bilder her på forumet av bygginga i denne omgang, begynner å bli nokso kostbare ting, som jeg vil at bare meg selv vet hvordan sitter fastVW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Det er fullt forståelig, og jeg regner med at folk er like fornøyd med bilder av sluttresultatet!
Stå på videre!2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Med tanke på en viss bil som ble stjålet, så er det nok en grunn til at man begynner å tenke seg om hva man legger ut ja Så jeg forstår simen godtRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
hjelper nok på at det blir vanskligere å få ut utstyret om det ikke finnes noen demonteringsplan på ting
men har tatt kniven i hånda nå, så har kappa bort mye av toppen på dashenVW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Men vi tar gjerne imot bilder av andre saker som gjøres underveisTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
Comment