Announcement

Collapse
No announcement yet.

luckys bilstereo prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ellers finnes det jo også bra alternativer til STP, vår Better Bass matte.
    Sorry for OT.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

Comment

Originally posted by Keltern View Post
      Sleng deg med på elutstyrs gruppekjøp da vel!

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=8190

Da får du i hvert fall noe som vil hjelpe deg godt på vei, for verken 1, 2, 3 eller 4 pakker med M1 vil være tilstrekkelig i en slik bil...
      jepp helt enig, 72 plater rekker lang
      Ronny Karlsen
      02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
      96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
      Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

er det ikke sånn at du må være flere for og få kjøpt det til den prisen a??
        ole k bergerud til tjeneste
        b2 aduio. ddaudio.alpine.kenwood.focal.dynabl.Crescendo

Comment

Jo men det er mange nå... Og jeg tror tilbudet varer ut november

Comment

men ossen er det egentlig det funker a? når vi må bestile sammen !?!

Comment

Originally posted by luckys View Post
              Originally posted by luckys View Post
              Alt du trenger å vite står vel i den salgstråden. Eller så kan du jo sende en PM til trådstarter(er vel elutstyr)
              Andreas Dibbern
              Ford Fiesta
              Takk til B2Audio
              B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

Les tråden det er snakk om (mener alt du trenger å vite står der).

I morgen er siste frist på å bli med på gruppekjøpet og det begynner å bli en del som har blitt med, så du får den til oppgitt rabattert pris.

Jeg var med på forrige gruppekjøp og jeg angrer ikke!
                Alpine 137BTi
                B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

E30 Touring er kult
                  b2 audio ser rått ut må få opp en film eller to
                  03 BMW E46 320i Touring
                  LIB 1500.1 - 2x DD Redline 612 D4
                  Pioneer GM-D8604 - DD CS 5.2

Comment

har ikke penger enda vettu så må nok vente til neste gang det kommer gruppekjøp av dempermatter ..

e30 er morsom bil det = kommer film av b2 n når jeg er ferdig med og inspille den

Comment

Ble ferdig snart da Gruer meg til å spille inn Kicker'n min om ei ukes tid når jeg får den.. Bygde ferdig kassa i dag (bilder er lagt ut) Har lyst til å bare guffe opp volumet med en gang xD Lykke til videre med prosjektet
                      Mvh Julian Sommer
                      Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

er jo bare guffe opp det. Eneste er vel at alt er stivt så det må gå seg til litt før du får den lyden som skal være
                        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Originally posted by Custom View Post
                          Ble ferdig snart da Gruer meg til å spille inn Kicker'n min om ei ukes tid når jeg får den.. Bygde ferdig kassa i dag (bilder er lagt ut) Har lyst til å bare guffe opp volumet med en gang xD Lykke til videre med prosjektet
                          Er absolutt ingenting som hindrer deg i å guffe opp vel?
                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

Comment

i dag tokk jeg og guffa opp med b2 subbern .og vart veldig skufa , syntes den ikke spilte noe bra .det var ikke noe veldig bra trøkk syntes jeg da . synes at dem to dd audio 500 sierien trøkker mye bedre en den b2 hd 12 subern . fikk prøve en Kicker ZX 2500.1 forsterker av en kompis .

så kommer til og selge b2 aduio subber. og kjøpe meg noe annet.

Comment

å alt er bygget riktig og koblet riktig?kassa er tett i alle skjøter? rart hvis alle andre som har b2 er superfornøyd å du er så skuffet....
                              Last edited by biffen071278; 02-12-2009, 22:20.
                              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

allt er kobla opp riktig ja . men det er jeg er skuffet med er at det ikke noe bra trøkk i den i forholt til dd sine minste 12 tom subbere .

Comment

Working...
                                X