har drivi og prøvd og bli kvitt et problem jeg har hatt en stund nå. har hatt det før jeg bytta til stinger spv 44 agm. har disko i bilen min.og at lyden demper seg når jeg slår av bilen. hjalp ikke med batteri bytte. virker ut som at det batterie er for lite. i forhold til hva oppsette mitt er. litt info om oppsette mitt. har 52mm2 strømk til subbforsterkern, og 21mm2 til frontforsterkern.
forstekern til subbene er en rockford t4000db1. og forsterker til front er en alpine nå.
har oxo prøvd og se om disko ville bli borte med en kondis jeg lånte. størelsen på den er en 1 farad.
men det hjalp oxo ikke noe.
har oxo tatt the big 3. kabler jeg har brukt der er 35mm2. så nå gjir den ut 13.9v.
men når jeg spiller ganske så høyt når bilen står og går så går volten opp og ned laveste den har falt er 10.5 og det er jo ganske lavt.
og tar velikehold av batterie. setter det på lading før jeg skal gå og sove.
det jeg trur er at batterie er for lite til det opsette mitt. og at jeg må kjøpe et som er støre eller et batteri til .
så håpper det er noen som kan hjelpe meg. sorry for all skrive feil og sånn. har skrive og lese vansker.
mvh luckys
forstekern til subbene er en rockford t4000db1. og forsterker til front er en alpine nå.
har oxo prøvd og se om disko ville bli borte med en kondis jeg lånte. størelsen på den er en 1 farad.
men det hjalp oxo ikke noe.
har oxo tatt the big 3. kabler jeg har brukt der er 35mm2. så nå gjir den ut 13.9v.
men når jeg spiller ganske så høyt når bilen står og går så går volten opp og ned laveste den har falt er 10.5 og det er jo ganske lavt.
og tar velikehold av batterie. setter det på lading før jeg skal gå og sove.
det jeg trur er at batterie er for lite til det opsette mitt. og at jeg må kjøpe et som er støre eller et batteri til .
så håpper det er noen som kan hjelpe meg. sorry for all skrive feil og sånn. har skrive og lese vansker.
mvh luckys
Comment