Når vi skulle begynne på dekselrammene som skal sitte mellom forstkerkerene og side vinduet så fikk vi ett problem siden det er så vanvittig trangt... så da skjærte vi ut sidevinduene slik at vi kom til med sveiser`n.
Ikke mye plass og jobbe med her:
Kempi duger Esab suger er det vel noen som mener... eller hva Kenneth ?
Fått på plass litt stål, ikke store klaringen til løfteluka her...
Slik ble den i enden mot seteryggen:
Helt grei klaring:
Brukte ett av festene i hovedramma og sveiset på en skive for innfesting.
Det er også skrudd i festet til lagerbukken i andre enden
Samt at den rammen er tredd ned i 2 hull som vi kunne bruke, så totalt sitter denne i 4xM6.. bør være greit.
Her ser man M6 skruene:
RAMME RUNDT BATTERIKASSEN
Siden dere nå sikkert er drittlei bilder av stålstenger så kommer kort versionene her:
Nå hadde vi kommet forbi forsterkerene, og det neste var da å lage en ramme som dekker sideveggene og hele fronten til batterikassen. Denne ble ganske stor 120x55 cm og blir det eneste dekslet som får negativevinkler så vi får håpe at det går bra for det.
Mobilbilder:
Her er oversikstbilde over alle dekselrammeme som er i bilen:
Har også trekt alle med Irma og penslet de med polyester:
Dette er så langt vi har kommet med bilen og slik står den pr. dags dato.
Så fort jeg er på beina igjen så kommer det nok til å skje noe mere med denne.
Esab er gullegode apparater det, Lars. Er bare Ronny som har hjernevasket deg... Men du, de delene som du smidde for, ja, vel tre år siden, de er jo brune å fine av rust? Selv om Seat har helt tragisk på rustbeskyttelse, så kan vel du gjøre noe med det? Eller har Ronny så dårlige bor at du vente på at det ruster hull i delene dine?
Comment