tøfft å se på litt gamle annlegg
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Engen Audio:Seat "spore fullstendig av" Arosa
Collapse
X
-
Originally posted by Jonny.B View Postjeg synes absulutt du skal legge ut diskant monteringen du hadde for noen år siden Lars.Mvh
Lars Engen
Comment
-
Siden jeg egentlig var nesten ferdig med mellomtone/diskant husene så ble det ikke helt slik alikevel. De skal sitte i og under dashbordet så det spiller ingen rolle hvordan de ser ut bare de er tette:
Så fant vi dette:
og dette:
Siden jeg har hatt disse produktene liggende i noen år så fant vi ut at vi møtte se hva vi kunne bruke det til og som vanlig når man ikke har peiling på hvor mye 100 gr og 75 gr pluss litt fyllmasse blir så dobler man det:
Etter litt kosing med massen blir den fin:
Så kliner man litt på her og der:
Så fikk vi vite av en guru at det kan lønne seg å pensle litt plast+herder på der man skal legge på støpeplasten, så da ble det litt søl.
Etter mye baking så ble de slik:
Der hang de å dinglet til dagen etter hvor vi satt vinkelspileren på de og fikk justert de litt.
Nå mangler de bare ett strøk med noe guffe for å sikre at de ble helt tette.Mvh
Lars Engen
Comment
-
Originally posted by LLH View Postblir knall det her, står i stil med resten av bilen
Ett lag glassfiber sparkel, 2 strøk grunning,2 strøk lakk av noe slags farge toppa med 4 strøk klar lakk?Mvh
Lars Engen
Comment
-
Det her blir bare rått, men det tar SINNSYKT lang tid da! Men det er jo bare et pluss. Husker da jeg ble med på Bilforumet.net da starta du med prosjekt loggen. Og det er jo ei god stund sia:PPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Stemmer det. Grunnen til at det tar så lang tid er at bilen står 8 mil unna der jeg bor. Jobber fulltid og driver firma på siden av. Er gift og prøver å holde kona fornøyd, samt oppussing av hus og andre hobbyer så er det ikke så mye tid jeg får til bilen. Men så har jeg ikke lengre noen konkrete mål om når denne skal bli ferdig, har egentlig ikke noe jeg trenger å bevise for meg eller noen andre, og vi bygger denne for å ha det gøy og det har vi også
På lørdag hadde vi noen arbeidsuhell og all pilsen ble dypfryst:
og da er det bare en ting på gjøre:
Jeg byttet ut alle høyttalerkabler og trakk de opp på nytt:
Alle kabler er lagt i strømpe:
og festet helt greit i bilen:
Vi har begynnt på dørene, noe som viste seg å spore av, samt ett par store nedturer. Først fjernet jeg litt unødvendig stål:
Da ble de slik:
Mvh
Lars Engen
Comment
-
Oioi, Dypfryst pils:P
Ser bra ut detta fortsatt. Gleder meg til den gang dette blir "ferdig"Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
Comment