Announcement

Collapse
No announcement yet.

aFFekak: Prosjekt Tigra

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

siden du er på tur å kikker etter disse spillerne med 4-veis aktiv deling..

Jeg har et alternativ til deg.. det skulle jeg gjeeeeeeeeerne hatt selv
    Spiller: Denon DCT-Z1
    Og signalprosessor: DEQX http://deqx.com/PDC26P-Preamp.html

Det burde funke
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

DEQX? I bil? Finnes det 12V-forsyninger til dem, eller må man investere i dyre invertere? Høres vel dyrt ut spør du meg.

Nei, få deg heller Carputer med tilhørende programvare så slipper du å blakke deg på en lite fleksibel boks (i sammenlikning med en datamaskin som kan gjøre nesten akkurat hva du vil den skal gjøre)

Comment

Originally posted by epifant View Post
        DEQX? I bil? Finnes det 12V-forsyninger til dem, eller må man investere i dyre invertere? Høres vel dyrt ut spør du meg.

Nei, få deg heller Carputer med tilhørende programvare så slipper du å blakke deg på en lite fleksibel boks (i sammenlikning med en datamaskin som kan gjøre nesten akkurat hva du vil den skal gjøre)
        en stabil dc/dc converter er da ikke umuli å få tak i
        men den er ikke bygget for det nei.. men er jo litt kult å kunne dele med 300db pr oktav da.. hehe
        ser det er fler som bruker denne i bil borti statene nå..

Comment

300 db/oktav kan helt fint realiseres med en Carputer. En Mac Mini, pekeskjerm, CarNetix-PSU, en Windowslisens og f.eks. Audiolense kommer på langt mindre enn en DEQX alene

Comment

300 db/oktav kan helt fint realiseres med en Carputer. En Mac Mini, pekeskjerm, CarNetix-PSU, en Windowslisens og f.eks. Audiolense kommer på langt mindre enn en DEQX alene
            okei, aldri vært borti dette carputer greiene, er ikke så hi-tech av meg jeg vettu

Comment

Originally posted by sqwannabe View Post
              siden du er på tur å kikker etter disse spillerne med 4-veis aktiv deling..

Jeg har et alternativ til deg.. det skulle jeg gjeeeeeeeeerne hatt selv
              Spiller: Denon DCT-Z1
              Og signalprosessor: DEQX http://deqx.com/PDC26P-Preamp.html

Det burde funke

Finner ikke dette til salgs noen plass:S
              Mvh.
              Roy
              Mob: 40 30 99 06

Comment

kanskje ikke det letteste å skaffe nei.. dyrt er det å..

Comment

En DEQX signalprosessor kan kjøpes fra f.eks. E-speakers (gunstig dollarkurs for tiden), men de koster fra $3.850 og oppover. Eller ca 21.000 norske penger...

Comment

En DEQX signalprosessor kan kjøpes fra f.eks. E-speakers (gunstig dollarkurs for tiden), men de koster fra $3.850 og oppover. Eller ca 21.000 norske penger...

lol... blir lite aktuelt da ja
                    Mvh.
                    Roy

Comment

nei og nei.. STOR endring i planene..

Militærert i Januar, og der blir jeg et år.. Har solgt Hifonics forsterkeren, og er i forhandlinger ang. XXX'en.. Veldig kjedelig at dette "endte" sånn, men jeg kommer sterkere tilbake ved en senere anledning

Til den som vil støtte (det som kommer til å bli en krigsveteran), oppfordres dere til å sende gaver (dempematerial, glassfiber, støpeplast osv.) til Roy Even Ingvaldsen, 7750 Namdalseid. Til de som vil støtte "krigsveteranfondet" mottas alle donasjoner med stor takk! Kontonr. fåes over PM
                      Mvh.
                      Roy

Comment

Gikk fort å få den solgt da..du hadde den jo igår Du får ha god tur i militæret Roy..
                        VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

hehe.. var ikke meningen å selge den egentlig.. var bare en ren tilfeldighet at den ble solgt

Men fikk blant annet ODR spiller og boks i bytte, så blir da greit når jeg kommer hjem fra army'en
                          Mvh.
                          Roy

Comment

ser ut til og bli bra dette da...
                            '97 VW Caravelle 2,4d
                            Alpine | Dynabel | Installbay

Bilstereoprojekt | Generelt resten av bilen

Comment

tror ikke det blir så mye mer da han har solgt den OG skal i militæret

Comment

Kunne blitt bra, men.. :'(

Kommer sterkere tilbake ved en senere anledning ;D
                                Mvh.
                                Roy

Comment

Working...
                                X