Kan jo begynne med mine tidligere prosjekter.
Nå er det kun barnevogn og tilhørende utstyr som plasseres i bilen, men i min "ungdom" var bilstereo av stor betydning.
Kan begynne med den første bilen jeg satte mye stereo i midt på 90 tallet.
1979 vw passat 1.3stv
Monterte 6,5" bravox i dørene foran som gikk rett på en radio/kasett spiller med cd veksler..
I bagasjerommet var det bygd kasse til 6X9" over hjulbrønnen samt to stk 12" bravox i mellom.
Av forsterker var det en 4 kanalers Hennesey som leverte effekten, denne var kjøpt i skien en plass sammen med en kammerat.
Dette spilte helt greit til å være en ungdomsbil.
Kassen til de to 12" fra bravox ble laged i 15mm kryssfiner, limet og skrudd.
Men etter er par ukers hard bruk løsnet bakplaten på kassen i det ene hjørnet Da var det til å forsterke den med lekter innvendig og den holdt så lenge jeg hadde bilen.
Bravox 6,5" frontsett i døren.
Kasse i bagasjen med 6X9" på sidene øverst og to Bravox 12" skjult bak trekket.
Nå er det kun barnevogn og tilhørende utstyr som plasseres i bilen, men i min "ungdom" var bilstereo av stor betydning.
Kan begynne med den første bilen jeg satte mye stereo i midt på 90 tallet.
1979 vw passat 1.3stv
Monterte 6,5" bravox i dørene foran som gikk rett på en radio/kasett spiller med cd veksler..
I bagasjerommet var det bygd kasse til 6X9" over hjulbrønnen samt to stk 12" bravox i mellom.
Av forsterker var det en 4 kanalers Hennesey som leverte effekten, denne var kjøpt i skien en plass sammen med en kammerat.
Dette spilte helt greit til å være en ungdomsbil.
Kassen til de to 12" fra bravox ble laged i 15mm kryssfiner, limet og skrudd.
Men etter er par ukers hard bruk løsnet bakplaten på kassen i det ene hjørnet Da var det til å forsterke den med lekter innvendig og den holdt så lenge jeg hadde bilen.
Bravox 6,5" frontsett i døren.
Kasse i bagasjen med 6X9" på sidene øverst og to Bravox 12" skjult bak trekket.
Comment