Announcement

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 605 SLI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Peugeot 605 SLI

Hei Må vel også skrive litt om det jeg har i bilen
    Er ikke så mye ennå.. Men det skal vi fikse

Alpine CDA-105Ri cd receiver

Rockford Fosgate Power 550x 4 kanaler (Til Soundstream'n)
    Rockford Fosgate power T10001BD monoblock (Sub)

Soundstream LS.502 Kit

2*12 Fence audio RSX-12mk2
    Sub kasse på ca 130 l

Mangler et bedre batteri, men det kommer samtidig med lønna :P
    Blir sikkert noe mer etterhvert

All credit to Bass of love.
    -All klaring e go klaring. Å vest det ikje e klaring lage vi klaring!!

Btw: Video på youtube!!

http://www.youtube.com/watch?v=q6JbQpEi1K0

Bei jo brukanes d då

Comment

Se der ja, flere med pug's her inne :P

Ser lovende ut det her, kassa fyller bagasjen bra og!
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Skal du upgrade siden du lager en Prosjekt tråd?
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Ska oppgradere anlegg når pengeboka sier det:P men akkurat nå er det bare litt småplukk som må till... enn så lenge

Comment

Alt bynte med....

Alt begynte med at jeg koblet 2 bittesmå hushøytalere på en liten forsterker i bagasjerommet.. Med frykt for kabelbrann pga. ALT for små kabler... (Bare for å få litt lyd i bilen, Siden de orginale hattehylle høytalerne var sprengt for lenge siden...)

Etterhvert var jeg å lånte en 12" Proson sub med 25L kasse å en Proson 1000w forsterker hos en kompis, Samtidig som jeg spilte inn noen 6,5" Vibe'r til en annen kompis..
            Skal ikke klage over lyden til Vibe men fikk ingen ting ut av den Proson subben....
            Var å kjøpte meg en ny strømkabel på Mekk og ordnet bedre kabler i bilen

Kjørte en god stund med dette, helt til jeg var hos BassOfLove og fikk en 12" Megavox Evolution 12 1300 watt som jeg da skrudde inn i Proson kassa.. Og fikk litt lyd fra bagasjerommet

Plutselig en dag hadde BOL en til Megavox sub som jeg koblet inn i bilen slik at jeg hadde 2 megavox subber i singlekasser.
            Som ble drevet av Rockford Fosgate Power 550x 4 kanaler å
            Rockford Fosgate power T10001BD monoblock
            Ble lyd av dette og men syntes det ikke var nokk.

Tilslutt var jeg hos BOL again!! Å tok ut baksetet, å kuttet opp aluminiums platen som baksete ryggen støtter seg på.
            Å fikk satt in den 130L subb kassen(etter mye bannskap) via baksettet pga. den var for stor før å gå inn igjennom bagasjeluken.

La og gjemte bedre kabler igjennom bilen, koblet Megavox subbene inn
            Gikk en liten tid til det ene elementet hadde tatt kveld, så skiftet jeg til Fence audio subbene, som då ikke spiller like fint som megavox subbene men dog..Råere!!

Fikk en ny spiller i bilen her om dagen.. Alpine CDA-105Ri

Så det som gjenstår med bilen er 2 AGM batteri. 1 foran og 1 bak, og når batteriene er på plass skal jeg skifte ut de orginale front høytalerne med Soundstream.

Er mye som ikke er skrevet men er heller ikke verdt å nevne...

Vurderer noe dempemateriale inne i bilen!
            Særlig i bagasjeluken og omeng, men må ikke være noe dyrt!!
            Siden jeg da ikke skal kjøre bilen så alt for lenge..
            Noen som har noe tips om det??

Å sist men ikke minst en stor takk til BassOfLove som har vært en stor hjelp til å ordne et anlegg i bilen min

Comment

Elutstyr kan nok hjelpe deg med dempematter, er gruppekjøp på de nå ser ut som det anlegget du har nå trykker bra etter bakluka å dømme
              Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
                Elutstyr kan nok hjelpe deg med dempematter, er gruppekjøp på de nå ser ut som det anlegget du har nå trykker bra etter bakluka å dømme
                Skal det sjekke ut
                Tja, det er god trykk inni bilen, å de som sitter i baksetet klager ikke på vondt i ryggen etter ryggmasasjen

Comment

Tidlig Fredags bumb

Comment

Bumper denne for? skjedd noe nytt?

Comment

Hvis det er komentarer du ønsker så er det bare og legge ut bilder

Prosjekt tråd uten bilder er kjedeligt.

Comment

Er ikke vits å bumpe en prosjekttråd uten oppdateringer eller bilder nei
                        Mvh Werner Harstad

Comment

Jada Bilder kommer etterhvert

Comment

Skjer det noe her da?
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Haldorsen....

Han har ny bil nå,og vi har flytta over det meste. Defus skulle ha lager dobbelt opp av dørpanel&reservehjulsbrønnen. Så kunne han ha kjøpt det,for nå blir det vel noe modefiseringer da han kun har orginalhøytalere i bilen nå. Og jeg vet ikke helt om jeg er rett mann til å gå igang og få noe til å se pent ut hvis du sjønner....
                              No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Working...
                              X