Originally posted by AudioCustom
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RiZLa: Hertz Mille Civic
Collapse
X
-
-
gå inn på speaker select på dsp menyen......jeg anbefaler å bruke bare sub utgangen,lettere å forholde seg til bare en sub utgang."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by gbraen View PostSer at du har samme spiller/prosessor-combo som jeg har. Får du ut lyd på begge subutgangene (sub/center) på din H701? Skal visstnok gå an å stille om senterkanalen til sub, men får det ikke til med 310'en.Har du fått det til?
Geir.
det er riktig. du må inn på speaker select.. skru av center, det med å bruke en som jonny sier er bare tøv.. jeg bruker begge og forholder meg til EN sub utgang i hvertfall.. fleste monoblokker har "stereo" inngang så å bruke et y-ledd er i mine øyne et ekstra og unødvendig ledd på rca kabelen.. høyere spenning på rca utgangen blir det ogsåsigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
skal ikke glemme det du sa om "tøv" Erik ...har du iva-310? tidskompen blir iallefall forskjelig på høyre og venstre sub utgang etter det jeg har funnet ut...mener bestemt jeg har trykka litt på alpine spillere de siste årene."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
for det første så ja du har trykt på alpine.. det har ikke jeg.. stemmer det.. jeg har ikke iva 310, men halve team fort knox har..
men nok OT i denne kanon bra tråden.. du har meg på msnsigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Ble en sen natt i går, klokka viste nesten halv 6 før jeg var i seng..
Mobilbilder, derfor noe uklare...
Kontaklim fra Installbay, meget sterk!
Brukte den røde for første gang, og den var noe tynnere enn den blåe som jeg har brukt før, og det likte ikke sprøyta mi... Uansett hvordan jeg justerte så ble det ikke helt bra.. Men bra nok tydeligvis, ser ingenting gjennom vinylen ihvertfall
Vinyl 1 fra Installbay. Hadde ikke klart dette uten denne
Fikk også trekt dekslene.. Dørtrekkene ble noe støvete så jeg måtte gå over med en "vinyl wipe" men vinylen ble ikke noe fin av det.. Altfor blank..
Men det går vel bort etterhvert.. Ser ikke noe bra ut på disse bildene siden vinylen ble så blank.. Får ta noen bilder senere når jeg også har skjært bort noe vinyl under dekslene så de ligger likt med dørtrekket, på bildene ligger de ca 1mm over.
Noen innspill mtp fargen på alcantara'n..? Ble littegrann i tvil nå... Fikk en liten feeling av gammel merce med teac detaljer... Men ser dog mye bedre ut når vinylen er matt som den er til vanlig, og ikke blank som på bildene.
Men dette er det mulig å endre på senere om jeg føler for det... Da blir det evnt mørk grå...
Her er et "dårlig" bilde av dashen i bilen.
Skal også gjøre noe endringer her.. Skal flytte alle brytere under et deksel i midtkonsollen og lage et deksel på fronten av dashen over bryterne som har en noe rundere form, som resten av dashen...
Last edited by RiZLa; 11-03-2007, 00:09.
Comment
-
Hadde jeg hatt en hatt skulle jeg tatt hatten av, for detta ble helt sjef!! Digger fargen på alcantara's du har valgt!
Mildt grønnsåpevann er glimrende å vaske vinylen med, blir rent og ikke blanktLast edited by Bilstereosenteret.no; 10-03-2007, 22:26.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostHadde jeg hatt en hatt skulle jeg tatt hatten av, for detta ble helt sjef!! Digger fargen på alcantara's du har valgt!
Mildt grønnsåpevann er glimrende å vaske vinylen med, blir rent og ikke blankt
Vet du hvor lenge det går før det blanke går bort?
Comment
-
Originally posted by spade View PostMeget pent!
Jeg syntes alcantara'n så veldig bra ut nå, men mørk grå hadde kanskje vært enda bedre Men det er meget vanskelig å bedømme utifra bilder da, man må se det i virkeligheten liksom.
Men den brune passer veldig godt til fargen på bilen da..
Får se an etterhvert...
Comment
-
Originally posted by Tommen View Postklarte heldigvis å holde igjen her nå! Holdt nesten på å kom i boksa her.. Fy flate! Er helt målløs jeg..dette står det virkelig respekt av!Last edited by RiZLa; 10-03-2007, 23:24.
Comment
Comment