Announcement

Collapse
No announcement yet.

RiZLa: Hertz Mille Civic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jonny.B View Post
    veldig pent dette! ikke værst av en moldenser
    respekt!
    Takk Jonny

Moldenser? Fræning for svarte!!
    Honda Civic
    Audison Thesis

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

Comment

Originally posted by RiZLa View Post
      Takk Jonny

Moldenser? Fræning for svarte!!
      hehe,nei da skjønner jeg hvorfor du får det til så bra! nesten rart du ikke bygger i opel ascona B siden du er Fræning....
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

hehe,nei da skjønner jeg hvorfor du får det til så bra! nesten rart du ikke bygger i opel ascona B siden du er Fræning....
        Hehe Should i take that as an insult?
        Last edited by RiZLa; 10-03-2007, 23:40.
        Honda Civic
        Audison Thesis

Comment

Hvis du vasker over med grønnsepe nå så bør det blanke bli borte umiddelbart. Vet Armorall finnes i en matt utgave, men har aldri vært no glad i å bruke den slags produkter inni bilen, det holder med å vaske skikkelig med en microfiberklut og grønnsåpe. og slike kluter vet du jo hvor du får kjøpt
          De skal, ifølge Erik André, være veldig fine å polére bil med også, ikke prøvd selv ennå men.

Syns hvertfall den alcantaranen er utrolig fin og tror den kommer til å passe sinnsykt bra til den fargen du har valgt på bilen.

O.T, fatter'n ser på ny 530xd og jeg prøver å få han til å bestille den i den bronsjefargen, er hverfall lov å håpe
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Sier en tidliger Ascona B eier..
            Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
            Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
            post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
              Hvis du vasker over med grønnsepe nå så bør det blanke bli borte umiddelbart. Vet Armorall finnes i en matt utgave, men har aldri vært no glad i å bruke den slags produkter inni bilen, det holder med å vaske skikkelig med en microfiberklut og grønnsåpe. og slike kluter vet du jo hvor du får kjøpt
              De skal, ifølge Erik André, være veldig fine å polére bil med også, ikke prøvd selv ennå men.

Syns hvertfall den alcantaranen er utrolig fin og tror den kommer til å passe sinnsykt bra til den fargen du har valgt på bilen.

O.T, fatter'n ser på ny 530xd og jeg prøver å få han til å bestille den i den bronsjefargen, er hverfall lov å håpe
              Takk, skal prøve til uken.. spørs om det kommer noen nye bilder da, og med skikkelig kamera...

530 har ikke samme fargen.. Den er mer brun-beige...
              Kun m5 og m6 som har denne dessverre...
              Honda Civic
              Audison Thesis

Comment

Ja, bare å mate på med bilder. Gleder meg til å se bagasjen, blir vel kanskje litt alcantara der også??

Må vel gå an å spesialbestille den fargen på andre enn M modeller?
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                  Ja, bare å mate på med bilder. Gleder meg til å se bagasjen, blir vel kanskje litt alcantara der også??

Må vel gå an å spesialbestille den fargen på andre enn M modeller?
                  Blir ikke store dekslet i bagasjerommet.. Forsterkerne er såpass store at det blir bare et deksel akkurat rundt ampene
                  Honda Civic
                  Audison Thesis

Comment

koser meg over at du bygger ekstremt dasjbord uten å måtte se på skrå for å sjekke speedometer når du er ferdig.. og du klarte jo å trekke de trekka uten problemer det ble kanon bra Lars Ove
                    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

enig med deg erik andre,veldig artig att ikke alle extreem bilene har innstrumentene i midten.....ett av de penere dette gitt
                      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Originally posted by Audio-art View Post
                        Sier en tidliger Ascona B eier..
                        Alle med litt stolthetsfølelse har hatt Ascona B!

Ellers gleder jeg meg til fortsettelsen her, er jo sinnsykt gjennomført hver minste detalj i bilen. Har trådstarter fått bestemt seg angående forsterkervalg nå da?
                        Alpine
                        Audison
                        Hertz
                        Soundstream

Comment

Snakker om joikakaker. Fyttekatta så nydeli det ble da.
                          Mvh Stian Kolås
                          -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                          - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

Comment

Originally posted by spade View Post
                            Ellers gleder jeg meg til fortsettelsen her, er jo sinnsykt gjennomført hver minste detalj i bilen. Har trådstarter fått bestemt seg angående forsterkervalg nå da?
                            Se noen sider tilbake

Audison VRx

En stk 4.300 til mellomtone og diskant, 2.400 til midbass og en 2.400 til bassen
                            Honda Civic
                            Audison Thesis

Comment

Originally posted by Pipen View Post
                              Snakker om joikakaker. Fyttekatta så nydeli det ble da.
                              Nja, jau. Det ble greitt nok Noen av bildene var veldig dårlig og "tåkete", og så ikke så bra ut med blank vinyl og har ikke skjært bort vinylen under dekslene så de ligger ikke helt "plant" på bildene. Men det fikser vi
                              Honda Civic
                              Audison Thesis

Comment

Litt vanskelig å se dashen på det ene bildet der?! Får du til å legge ut et litt lysere bilde av dashen? Den ser veldig pen ut..
                                VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Working...
                                X