Announcement
Collapse
No announcement yet.
RiZLa: Hertz Mille Civic
Collapse
X
-
-
Originally posted by RiZLa View PostTakk Jonny
Moldenser? Fræning for svarte!!"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Hvis du vasker over med grønnsepe nå så bør det blanke bli borte umiddelbart. Vet Armorall finnes i en matt utgave, men har aldri vært no glad i å bruke den slags produkter inni bilen, det holder med å vaske skikkelig med en microfiberklut og grønnsåpe. og slike kluter vet du jo hvor du får kjøpt
De skal, ifølge Erik André, være veldig fine å polére bil med også, ikke prøvd selv ennå men.
Syns hvertfall den alcantaranen er utrolig fin og tror den kommer til å passe sinnsykt bra til den fargen du har valgt på bilen.
O.T, fatter'n ser på ny 530xd og jeg prøver å få han til å bestille den i den bronsjefargen, er hverfall lov å håpeMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Posthehe,nei da skjønner jeg hvorfor du får det til så bra! nesten rart du ikke bygger i opel ascona B siden du er Fræning....Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostHvis du vasker over med grønnsepe nå så bør det blanke bli borte umiddelbart. Vet Armorall finnes i en matt utgave, men har aldri vært no glad i å bruke den slags produkter inni bilen, det holder med å vaske skikkelig med en microfiberklut og grønnsåpe. og slike kluter vet du jo hvor du får kjøpt
De skal, ifølge Erik André, være veldig fine å polére bil med også, ikke prøvd selv ennå men.
Syns hvertfall den alcantaranen er utrolig fin og tror den kommer til å passe sinnsykt bra til den fargen du har valgt på bilen.
O.T, fatter'n ser på ny 530xd og jeg prøver å få han til å bestille den i den bronsjefargen, er hverfall lov å håpe
530 har ikke samme fargen.. Den er mer brun-beige...
Kun m5 og m6 som har denne dessverre...
Comment
-
Ja, bare å mate på med bilder. Gleder meg til å se bagasjen, blir vel kanskje litt alcantara der også??
Må vel gå an å spesialbestille den fargen på andre enn M modeller?Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostJa, bare å mate på med bilder. Gleder meg til å se bagasjen, blir vel kanskje litt alcantara der også??
Må vel gå an å spesialbestille den fargen på andre enn M modeller?
Comment
-
koser meg over at du bygger ekstremt dasjbord uten å måtte se på skrå for å sjekke speedometer når du er ferdig.. og du klarte jo å trekke de trekka uten problemer det ble kanon bra Lars OvesigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
enig med deg erik andre,veldig artig att ikke alle extreem bilene har innstrumentene i midten.....ett av de penere dette gitt"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Audio-art View PostSier en tidliger Ascona B eier..
Ellers gleder jeg meg til fortsettelsen her, er jo sinnsykt gjennomført hver minste detalj i bilen. Har trådstarter fått bestemt seg angående forsterkervalg nå da?Alpine
Audison
Hertz
Soundstream
Comment
-
Snakker om joikakaker. Fyttekatta så nydeli det ble da.Mvh Stian Kolås
-75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
- 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar
Comment
-
Originally posted by spade View PostEllers gleder jeg meg til fortsettelsen her, er jo sinnsykt gjennomført hver minste detalj i bilen. Har trådstarter fått bestemt seg angående forsterkervalg nå da?
Audison VRx
En stk 4.300 til mellomtone og diskant, 2.400 til midbass og en 2.400 til bassen
Comment
-
Originally posted by Pipen View PostSnakker om joikakaker. Fyttekatta så nydeli det ble da.
Comment
Comment