Announcement

Collapse
No announcement yet.

RiZLa: Hertz Mille Civic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nå er det faktisk over helga
    sound.vision.soul

Type R

Comment

• ............

Comment

• Nå er alle deksler på bakdører og dashbord klar til trekking.

Ble dårlig med bilder, men fikk tatt et av ene bakdøren med et panel ferdig tilpasset før batteriet gikk tomt.

Honda Civic
        Audison Thesis

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

Comment

• meget pent arbeid du har gjort her liker fargevalgene skal du trekke opp stolene likedan?
          Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

• Originally posted by mrZipp0 View Post
            meget pent arbeid du har gjort her liker fargevalgene skal du trekke opp stolene likedan?
            Takk

De blir nok helsorte
            Honda Civic
            Audison Thesis

Comment

• Du MÅÅÅ huske å ta bilder når du driver på..Sier du skal komme med bilder da og da, men dukker opp 1 bilde eller ingenting Ikke ta dette som kritikk, men vi gjengen her inne mååå se bilde av underverket ditt..
              VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

• Originally posted by Tommen View Post
                Du MÅÅÅ huske å ta bilder når du driver på..Sier du skal komme med bilder da og da, men dukker opp 1 bilde eller ingenting Ikke ta dette som kritikk, men vi gjengen her inne mååå se bilde av underverket ditt..
                Er ikke så ivrig med bilder når jeg har bare mobilkamera tilgjengelig, er ikke så morro da

Tok noen bilder av ferdig trekte deksler i går, men bildene ble for dårlig.
                Have patience my friend
                Honda Civic
                Audison Thesis

Comment

• Nå er jeg i gang

Har i dag revet av vinylen på det første dørtrekket jeg trekte siden jeg ikke var helt 100% fornøyd, og har også tilpasset dekslene mye bedre. Døren er nå ferdig trekt og klar til montering.

Dørene er ferdig dempet og Connection Audison Sonus høyttalerkabel ligger opplagt i dørene, S212 til midbass og S214 til diskantene. Kablene ligger i strømper og kabelgjennomføringer er brukt.

Skal prøve å få på plass gulvteppe, dørtrekk og dashbord innen helgen er over. Spiller og høyttalere skal også kobles ferdig og være klar til bruk.
                  Ny frontrute som jeg har liggende skal også monteres.

Neste på planen når det er ferdig blir hattehylle og midtkonsoll bak som trenger noe omtanke før de kan trekkes.

Godt å endelig ha tid til dette
                  Last edited by RiZLa; 07-09-2007, 01:56.
                  Honda Civic
                  Audison Thesis

Comment

• Sykt bra prosjekt det her ^^
                    men, mer bilder (H)

Comment

• tok en liten prøvemontering av dash og dører for å sjekke om alt passa slik det sku
                      Siden bilen skal på verksted og tilpasses fangere etc blir det ikke 100% fastmontert før bilen er ferdig til lakkering
                      Noe er ikke skikkelig festet enda, så om dere ser noe å pirke på skal det festes bedre etterhvert Ventileringen ved frontvinduet er heller ikke montert på bildene, og dekslet på siden på dashen skal trekkes opp igjen siden det har fått noe skitt på seg som jeg ikke får av uten bruk av altfor sterke midler

Ellers har jeg brukt mye tid på hattehylla og midtkonsollen bak..
                      Den begynner å se seg ferdig snart...
                      Har igjen å sveise ramme til ampene og lage et deksel rundt de, og lage speildeksel til diskantene. Skal trekke midtkonsoll og hattehylle i morgen og kommer også til å lage speildekslene i morgen.

Last edited by RiZLa; 20-09-2007, 00:29.
                      Honda Civic
                      Audison Thesis

Comment

• wow.. dørene blei drit fete
                        www.eirikaspaas.com

Comment

• syns alt ble bra jeg men

Comment

• Holy crap!
                            Utrolig bra!!
                            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

• Du er flink.. øye for detaljer
                              Jeg aner ett par timers pussing bak fasaden der meeeget bra resultat
                              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

• Døtta vart nyyydelig!
                                Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

Working...
                                X