nå er det faktisk over helga
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RiZLa: Hertz Mille Civic
Collapse
X
-
Nå er alle deksler på bakdører og dashbord klar til trekking.
Ble dårlig med bilder, men fikk tatt et av ene bakdøren med et panel ferdig tilpasset før batteriet gikk tomt.
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostDu MÅÅÅ huske å ta bilder når du driver på..Sier du skal komme med bilder da og da, men dukker opp 1 bilde eller ingenting Ikke ta dette som kritikk, men vi gjengen her inne mååå se bilde av underverket ditt..
Tok noen bilder av ferdig trekte deksler i går, men bildene ble for dårlig.
Have patience my friend
Comment
-
Nå er jeg i gang
Har i dag revet av vinylen på det første dørtrekket jeg trekte siden jeg ikke var helt 100% fornøyd, og har også tilpasset dekslene mye bedre. Døren er nå ferdig trekt og klar til montering.
Dørene er ferdig dempet og Connection Audison Sonus høyttalerkabel ligger opplagt i dørene, S212 til midbass og S214 til diskantene. Kablene ligger i strømper og kabelgjennomføringer er brukt.
Skal prøve å få på plass gulvteppe, dørtrekk og dashbord innen helgen er over. Spiller og høyttalere skal også kobles ferdig og være klar til bruk.
Ny frontrute som jeg har liggende skal også monteres.
Neste på planen når det er ferdig blir hattehylle og midtkonsoll bak som trenger noe omtanke før de kan trekkes.
Godt å endelig ha tid til detteLast edited by RiZLa; 07-09-2007, 01:56.
Comment
-
tok en liten prøvemontering av dash og dører for å sjekke om alt passa slik det sku
Siden bilen skal på verksted og tilpasses fangere etc blir det ikke 100% fastmontert før bilen er ferdig til lakkering
Noe er ikke skikkelig festet enda, så om dere ser noe å pirke på skal det festes bedre etterhvert Ventileringen ved frontvinduet er heller ikke montert på bildene, og dekslet på siden på dashen skal trekkes opp igjen siden det har fått noe skitt på seg som jeg ikke får av uten bruk av altfor sterke midler
Ellers har jeg brukt mye tid på hattehylla og midtkonsollen bak..
Den begynner å se seg ferdig snart...
Har igjen å sveise ramme til ampene og lage et deksel rundt de, og lage speildeksel til diskantene. Skal trekke midtkonsoll og hattehylle i morgen og kommer også til å lage speildekslene i morgen.
Last edited by RiZLa; 20-09-2007, 00:29.
Comment
Comment