Announcement

Collapse
No announcement yet.

RiZLa: Hertz Mille Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Jonny.B View Post
    han har vel nesten lovet å komme til NM finalen
    med trykk på "nesten"

    Ser ut til at jeg skal klare å bli ferdig med stereo'n, så om lakkering etc faller i boks før den tid så kommer jeg

    Tilpassing av frontfanger har lakkereren lovt å gjøre over helgen, så da står det igjen tilpassing av sideskjørter og bakfanger (som jeg skal gjøre selv).
    Bilen er ferdig lakkert innvendig i dører og motorrom, og den er ferdig grunna ellers, så da gjenstår det bare sprøyting etterpå.
    Last edited by RiZLa; 21-09-2007, 23:37.
    Honda Civic
    Audison Thesis

    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

    Comment


    • erfaringsmessigt så tar det bestandig lengre tid enn planlagt når ting skal lakkeres
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

      Comment


      • Originally posted by Jonny.B View Post
        erfaringsmessigt så tar det bestandig lengre tid enn planlagt når ting skal lakkeres
        Jepp, i know. Men vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste
        Honda Civic
        Audison Thesis

        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

        Comment


        • venter på svar fra o'store italia om det blir utstilling av litt Norske biler
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • Jeg bli IMPONERT vær gang jeg leser denne tråden....du er utrolig dykti!!
            Focal
            Mosconi
            Pioneer

            Comment


            • Originally posted by Bøijnis View Post
              Jeg bli IMPONERT vær gang jeg leser denne tråden....du er utrolig dykti!!
              Takk for det

              Men det er da ikke så vanskelig, det tar bare litt lenger tid
              Honda Civic
              Audison Thesis

              http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

              Comment


              • Den dashen der og de dørene der var bare så utrolig nice! Dette er noe du virkelig kan Lars Ove. Synd jeg ikke får kommet til Rindal under NM for en lytt, og se litt nermere på det..Men jeg er MEKTIG imponert!! En eller annen gang skal jeg høre på denne kjerra..
                VW/Audi ende-tusi-ast!

                Comment


                • Originally posted by RiZLa View Post

                  Men det er da ikke så vanskelig, det tar bare litt lenger tid

                  Nå vel, det skal vel mer enn tid til for å få til det du har gjort.
                  Man må faktisk ha sans i tillegg.
                  Mange her som greier å lage et støpt dashboard, men du har nå en gang fått det til litt bedre enn de fleste fordi du har sansen for proposjoner, fargevalg og detaljer.
                  Utrolig imponerende!

                  Mvh
                  Dag Johansen
                  "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                  Comment


                  • Utrolig pent
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • Originally posted by Dag Johansen View Post
                      Nå vel, det skal vel mer enn tid til for å få til det du har gjort.
                      Man må faktisk ha sans i tillegg.
                      Mange her som greier å lage et støpt dashboard, men du har nå en gang fått det til litt bedre enn de fleste fordi du har sansen for proposjoner, fargevalg og detaljer.
                      Utrolig imponerende!

                      Mvh
                      Dag Johansen
                      Takk for det Dag

                      Husker en gang jeg sto å sikla på Oransje BMW'n til Anders før jeg hadde begynt på civicen og aldri hadde sniffa polyester, så sa han noenlunde de eksakt samme ordene til meg da jeg roste arbeidet hans. Jeg trodde på det jeg Og jeg fikk det noenlunde til, det tok bare litt tid
                      Last edited by RiZLa; 22-09-2007, 21:22.
                      Honda Civic
                      Audison Thesis

                      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

                      Comment


                      • da får vi krysse fingrene for att den låter like bra som den ser ut som,for da blir denne bilen en skikkelig killer
                        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                        Comment


                        • Utrolig bra jobba, bøyer meg ned i støvet. Gleder meg til å se det ferdige resultatet! =D
                          Aleksander Wik

                          Comment


                          • Da har jeg fått bilen til lakkverksted.
                            Jeg skal selv tilpasse støtfangerne. De må bygges ut endel siden hjulbuene er bredda en tanke rundt 3-4cm på hver side...

                            Har dessverre ikke rukket å trekt midtkonsoll bak og hattehylle, men satser på at jeg rekker det mellom dystene i morgen.
                            Speildekslene er trekt ihvertfall
                            Honda Civic
                            Audison Thesis

                            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

                            Comment


                            • Originally posted by Jonny.B View Post
                              da får vi krysse fingrene for att den låter like bra som den ser ut som,for da blir denne bilen en skikkelig killer
                              Håper jeg får stell på lyden i bilen ja, potensialet er der tror jeg
                              Honda Civic
                              Audison Thesis

                              http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

                              Comment


                              • blir helt sikkert bra,gromt utstyr som er skikkelig montert har en tendens til å låte bra
                                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                                Comment

                                Working...
                                X