ja er vell 139hk i den eller 150hk fra golf 3en
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dynabelgolfen: Golf GTI 16v fæstbil!!
Collapse
X
-
Har du noe flere bilder av bygge eller?Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by A.R View PostHar du noe flere bilder av bygge eller?Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostHar tatt bilder ja, men nå finner jeg ikke kameraet i rotet på låven... d ser ikke ut der nå!! men fikk lyd i dag da, testa så vidt med term laben... spillte 146.9dB, greit nok i en fest bil
Men du må finne kameraet, chop chop :PPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Da fant jeg kameraet til slutt også... tråkka nesten på d
Så her kommer noen bilder
6"x9" i bakdører:
6"x9" i for og bakdører
5 stk maxxima batterier montert bak kassa
Subbene over sete ryggen
Subbene med nedfelt seterygg
Innsyn gjennom bakruta
"bagasjerommet"
Prøvemontering av 17" skjermen
Ble veldig ovrrasket over lyden, spesielt de 6"x9" til 498,- pr par. De rocker meget bra til prisen. I en av mine fåregående golfer har jeg hatt 8 stk jbl decade til 2695,- pr sett og 8 stk infinity til 1195,- pr sett. Og ingen av de vil jeg etter min mening si at låter bedre... ikke at de låter dårligere heller, men du får mye for penga me de dynabel 6"x9". Bassen ble bra den også, meget hard og kontant bass. D slår bra i ryggen når du sitter i baksete, litt puste vansker er d i enkelte sanger ogsåJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Forresten, åssen syntes du de 50mm2 dynaBel kablene (eller generelt dynaBel sine strømkabler) er i forhold til langt dyrere kabler...?
(Hvis det er de du bruker da.. Har forstått det slik.)Øyvind Kalbækken
Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.
Comment
-
Originally posted by Øyvind View PostForresten, åssen syntes du de 50mm2 dynaBel kablene (eller generelt dynaBel sine strømkabler) er i forhold til langt dyrere kabler...?
(Hvis det er de du bruker da.. Har forstått det slik.)Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
Comment