Originally posted by kenmyh
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dynabelgolfen: Golf GTI 16v fæstbil!!
Collapse
X
-
Originally posted by neptyr View Postno offence, men gud for en tullete ting å bruke penger på.
Jeg mener d finnes andre ting som er mer tullete enn dette... foreksempel å betale flere hundre tusen for en hest, når man kan kjøre bil.. Men heldigvis er d hver sin smakJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostNjas, d kommer an på hvor mye man er ute og fester d... her er vi avhengi av bil når vi skal på fest. Og da må man jo ha lyd.
Jeg mener d finnes andre ting som er mer tullete enn dette... foreksempel å betale flere hundre tusen for en hest, når man kan kjøre bil.. Men heldigvis er d hver sin smak
uansett, selv om du trenger bil mye, så syns jeg det er waay overkill
Men likte den ideen med skjermen! =)Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Du MÅ lage film av det annlegget der! Og prøv Young Jeezy - White Girl!
Det kommer til å dirre nå jævli i ballane den sangen
Men ser jævli bra ut, og det der er en JÆVLI syk festbilPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by A.R View PostDu MÅ lage film av det annlegget der! Og prøv Young Jeezy - White Girl!
Det kommer til å dirre nå jævli i ballane den sangen
Men ser jævli bra ut, og det der er en JÆVLI syk festbilJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
tror jaggu vi må innføre "mimmi planke" regelen med høyt spilling 10min pr.time på NM finalen"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostDu får komme og høre selv, bilen skal stå på dynabelstand under finalen i Rindal. Og den kommer til og høres i hallen!! d skal jeg love dere! Så møt opp på emma finale i Rindal 6-7 okt.Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostJeg syens de er helt ok. Ikke noe strømtap som jeg har målt ihvertfall. At d finnes bedre kabler er vel sikkert, men jeg tror ikke d finnes non vesentilg berdre til den prisen.
Sorry OT...Øyvind Kalbækken
Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.
Comment
Comment