Announcement

Collapse
No announcement yet.

jonny.b : F#1 status / HERTZ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• har ikke sett noen har spurt, men kammer i fronten på subbene er lukket, og det er "free air" mot baksete ryggen på magnet siden? skrangler,eller hvordan virker dette? Får meget lyst på den bilen din jeg Jonny

Comment

• er ikke mye skrangling her i gården
      er jo en helt vanlig lukket basskasse,bare ellementene står andre veien. vist du hadde sett magnetene igjennom glasset,da hadde du skjønt det?
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

• hehe tog an nå

må bare få sagt igjen, utrolig bra jobb over hele linja

Comment

• får legge ut noen bilder ifra emma konkuransen/bilshowet i bødo,det ble en bra helg! ligger flere bilder på fidod.no

innstalasjons bedømming av "emma sjefen"

team orange

fido var på plass

premie utdeling

trivelig fest på kvelden,med babe kåring.

"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

• Erik Andre ser helt fra seg ut, mens Jan derimot, han stårler av glede..Hehe! Bra bilder Jonny. Stå på, kommer oppover til helgen da med Vectraen eller en Bora som jeg skal bygge i..
            VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

• var ikke helt meg selv den helga.. 16 timer x2 med sånne dåsete kvinnfolk tok livsgnisten ut av meg
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

• Originally posted by Erik André View Post
                var ikke helt meg selv den helga.. 16 timer x2 med sånne dåsete kvinnfolk tok livsgnisten ut av meg
                det har jeg full forståelse for!!

Comment

• Originally posted by Erik André View Post
                  var ikke helt meg selv den helga.. 16 timer x2 med sånne dåsete kvinnfolk tok livsgnisten ut av meg
                  Så du fikk ikke diskutert så mye kvantefysikk og avansert geometri med disse jentene???
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

• Originally posted by InstallBay View Post
                    Så du fikk ikke diskutert så mye kvantefysikk og avansert geometri med disse jentene???
                    HAHA Kan jeg tenke meg han fikk ....
                    Pioneer - Hertz - Zealum
                    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

• Hmm.. satt å titta gjennom noen bilder på mobilen i dag, og da fant jeg ut at jeg hadde to bilder som jeg syntes ble veldig bra!

Tatt på treffet i Molde. Jonny klager sånn på at fargen på bilen ikke kommer frem på bilder (noe jeg er enig i), men disse syntes jeg faktisk ble ganske bra

Et bilde av golfen også

Mvh.
                      Roy
                      Mob: 40 30 99 06

Comment

• Vell..Fargen hans kommer frem på bildene, men effekten får man ikke frem, desverre ikke på bildene dine heller, Roy..
                        VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

• bildene er bra dem Roy

Comment

• Syntes bildene visste litt av effekten faktisk..

Mer enn den ble visst i f.eks. Max Power.. Da så den bare helt vanlig Oransje ut.. Det stemmer slettes IKKE at den er vanlig Oransje!

Bildene ble litt mindre når jeg la de ut her, så de ser egentlig enda bedre ut

gode bilder til at de er tatt med mobil i det minste..
                            Mvh.
                            Roy
                            Mob: 40 30 99 06

Comment

• knall råe farge å biler
                              øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

• siden tråden kom opp igjen,kan jeg jo legge ut ett bilde av de nye speilhusene,jeg mått lage nye pga jeg ikke var helt fornøyd med vinklingen på de gammle,noe som forårsaket onødig mye bruk av tidskomp. De ble også trekt i sort vinyl,og den crhoma ringen rundt mille diskanten ble fjernet.

[IMG][/IMG]

Ellers har det blitt brukt mye tid på justering i det siste,sinsykt mye tid! men til gjengjeld begyner det å låte skummelt bra også

Comment

Working...
                                X