Legger ut en tråd om hva jeg å mine venner holder på med på fritiden.
Ikke alle kommer til å være like begeistret over valget av prosjekter, men kanskje det er noen som vil se for det?
Blir noe bilstereo etterhvert, men er litt annet som skal skje før den tid.
Fikk nytt verksted i dag.
Gud vet hvor mange kvad, men det er da noen.
Ikke stort å si enda om hva som skjer her, men det er en start.
Lokalet:
Jesus bilen skal vekk i morra
Så noen biler måtte inn for å se hvordan vi skulle sette det opp. Noen biler skal stå inne til lagring så måtte flytte litt fram og tilbake.
Lincoln
1948 Windsor
Så bilen til storebror
1965 Dodge Dart GT med en litt kjip 273 maskin på ca 180 hester
Så er det bilen min til slutt
Buick Skylark 1965 med 430 / 4 ca 375 hester,med en 400 kasse som skal sikkert bølles litt med etterhvert
Med Windsor`n i bakgrunn
Så var det litt plassering av biler som skal lagres. Fant ut av at det gikk 6 traller i bredden med tett plassering.
Det var det som var for øyeblikket.
Kommer bilder etterhver som det skjer noe.
Som sagt ikke hovedfocus på bare bilstereo, men det kommer noe snacks inn i Buicken
Ikke alle kommer til å være like begeistret over valget av prosjekter, men kanskje det er noen som vil se for det?
Blir noe bilstereo etterhvert, men er litt annet som skal skje før den tid.
Fikk nytt verksted i dag.
Gud vet hvor mange kvad, men det er da noen.
Ikke stort å si enda om hva som skjer her, men det er en start.
Lokalet:
Jesus bilen skal vekk i morra
Så noen biler måtte inn for å se hvordan vi skulle sette det opp. Noen biler skal stå inne til lagring så måtte flytte litt fram og tilbake.
Lincoln
1948 Windsor
Så bilen til storebror
1965 Dodge Dart GT med en litt kjip 273 maskin på ca 180 hester
Så er det bilen min til slutt
Buick Skylark 1965 med 430 / 4 ca 375 hester,med en 400 kasse som skal sikkert bølles litt med etterhvert
Med Windsor`n i bakgrunn
Så var det litt plassering av biler som skal lagres. Fant ut av at det gikk 6 traller i bredden med tett plassering.
Det var det som var for øyeblikket.
Kommer bilder etterhver som det skjer noe.
Som sagt ikke hovedfocus på bare bilstereo, men det kommer noe snacks inn i Buicken
Comment