Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dezuna's Mazda 626 2.5i v6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dezuna's Mazda 626 2.5i v6

Hei.
    Vurderer ett lite prosjekt med denne bilen. blir ikke bygd nye dørtrekk eller noe, så vill helst ha noe som passer rett inn i dørene. men ulempen med disse bilene er at orginalhøyttalerne i dørene er 5x7, noen som vet om det finnes kompsett med 5x7 bass-element?
    ellers, bak i bagasjen tenkte jeg kanskje 2x10", merke er jeg usikker på, både i forsterker og elementer, så er åpen for forslag! det blir mest trolig støpt deksler rundt i bagasjen.
    hva mener dere? høres greit ut?
    mulig jeg kjører orginalt frontsett, som er av merket bose(?) men blir kjøpt inn forsterker til det.
    Har ikke så stort budsjett på dette, så tar imot forslag på noe som er rimelig og med brukbar kvalitet på.
    ingenting som er planlagt enda.

Begynner med dette prosjektet da golfen ble kræsja. men men, håper på komentarer og forslag

MVH
    Arild
    Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Alpine har eller har hatt eneste 5x7" komponent jeg finner nå, SPS571A og SPR57LS. Koster..
    5x7" coax rimelegere alternativ: RF

Da er det egen forsterker til sub og egen til høytalere?

12" forslag: JBL har 2x12" kasse på tilbud. Inne igjen med nøyaktig pris etter nyttår. Antar 30% rabatt inkl. frakt
    | http://Sundownaudio.no | http://stereovest.no |

Comment

Mulig du får lagt en adapterplate som huser et 6,5" element? Dette fungerer finfint i Mondeo MK1/2 vet jeg! Litt større utvalg av komponenter
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

Regner med at det er omtrent samme elementer og dørblekk som det er i min 626 kombi. Der laget jeg bare en adapterplate til 6,5" av kryssfiner som jeg bolta fast i dørblekket. Fungerer helt fint det. Selv om det finnes 5x7" elementer er det et dårligere utvalg og skjelden på lager.

Comment

hmm, har ikke tatt av dørtrekket å sett enda. men mulig jeg lager en adapter plate.
          Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Working...
          X