Det sies vel at det minst bør være 10grader, og helst mer, så da ville jeg nok ihvertfall stengt meg inne i bilen med varmen på fullt, så det blir ordentlig varmt inni der.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003
Collapse
X
-
Originally posted by Dibbern View PostDet sies vel at det minst bør være 10grader, og helst mer, så da ville jeg nok ihvertfall stengt meg inne i bilen med varmen på fullt, så det blir ordentlig varmt inni der.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Xmech er hvor lang slaglengde den har mekanisk en vei.
Xmax er linear slaglengde hvor spola er innen for magnetens begrensning.
Correct me if I`m wrong anyone?
uansett slik jeg forsto så er det vel xmech som er inter. i dette tilfelle siden du skal lage griller hvor du er sikker på at elemente ikke tar borti?
Comment
-
Stemmer. Skal sjekke om jeg har en centimeter å gå på med det jeg har mekka nå Kan bli bra.
^Som du ser på bildet sitter høytaleren sånn at membranen er ganske nære kanten øverst til høyre.
Grillen jeg har lagd har en kant (for å kunne feste den) som går litt innenfor, og er derfor litt over membranen der...¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Kjørte hjemover fra en kompis for litt siden, og cranket de nye høytalerne ganske høyt denne gangen.
Knallbra lyd! Gleder meg til å dempe, osv. Koser meg med Polk, håper bare jeg løser det lille problemet mitt.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Hey, fant noe på YouTube.
En aldri så liten filmsnutt med SR-frontsettet.
Han har bare brukt en grei mikrofon, men allikevel
hører man hvor bra disse er. Særlig på første sangen:
Linky
Og her er et dårlig mobilklipp fra bilen min foran: YouTube
Her ser man hvertfall tydelig hvordan det ser ut der da...
Det neste på prosjektlista:
-Dempe hele bilen (gjøres i uke 8)
-Nye kabler og trekke noe på nyttLast edited by TakeTheTime; 02-02-2010, 20:55.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
Comment