Bruk den sitrus sprayen, bruker nesten samme spray på jobb, bare ikke biltema. Funker gull på lim og limrester.
Så bruker du bare en skrape av et slag.
tja, er mye som løser lim. sitrus spray funker, finnes vel egne middler som sikkert heter lim løser eller noe i den duren, aceton funker jo men det kan i grunn løse opp litt lakk også og er mindre heldig å søle på plast med da den løser opp det også, litt mildere "verson" av aceton er neglelakkfjerner.
du har i allefall laget en grundig oversikt om hvordan fjerne taktrekket, var i grunn slik jeg så for meg det. men ble litt overrasket over at det faktisk var dempet fra før, virker jo ikke akkurat sånn da. mulig at min er forgammel til å ha slik men det finner jeg ut av...
Da fikk jeg kjøpt sånn spray på Biltema, det het visst "label off" nå,
og det skulle være det samme (?) - slik så hvertfall boksen ut:
Det hjalp jo litt, men er fortsatt dritkjipt å få av!! Er så-og-si ferdig
med den forerste matta, men sitter igjen noe lim fra dem fortsatt
- tror ikke jeg orker å fjerne alt, er no slit! Er vel ikke noe krise?
Slik ble det forresten med grillene satt utenpå dørtrekket ^
Veit grillsessongen er over, men tok de på allikevel.
Ja Miniboom, jeg skal si ifra om det blir stor forskjell.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Er deilig med dempa tak ja. Husker jeg merka stor forskjell i min.
Og den beste bonusen er at regnet ikke lager lyd, kun fra ruta. Slipper dem typiske blikk lyden når regnet treffer!
VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Kjekt å dempe taket, da. Si fra om det hjelper mye, for jeg kunne godt ha tenkt meg å dempe CP Cruiseren litt, om jeg skal fortsette å ha den.
Tja, da kan jeg gi en 'rapport'; jeg merka størst forskjell på sub-bassen og hovedspeilet mitt
- bassen virka strammere, og taket fleksa mindre ved høyt volum (testa ekstemt høyt en gang),
og derfor beveger jo speilet seg mindre. Ellers var det ikke så svære forskjeller når jeg kjørte,
kanskje en tanke mindre støy når jeg kjører fort og sånt. Eneste jeg sliter med er lavprofil-dekka
mine, det er de man hører når jeg er ute og kjører. Ellers er det greit, men vurderer mer profil neste år...
Er deilig med dempa tak ja. Husker jeg merka stor forskjell i min.
Og den beste bonusen er at regnet ikke lager lyd, kun fra ruta. Slipper dem typiske blikk lyden når regnet treffer!
Gleder meg til å høre forskjellen når det regner da. Skal legge ut bilder av dempinga senere, men nå er jeg sliten etter jobbing osv.
Men jeg henta hvertfall motorvarmer og kabelsett idag:
^ Dette skal monteres med 'saab9000' på fredag.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Tenkte jeg endelig skulle legge ut noen bilder
av hvordan de gjorde seg på dashbordet mitt:
Jeg syntes det ble bra utseendemessig,
hvertfall bra nok for meg (det er noe med
det å si seg litt fornøyd iblant...), og vinklinga
ble jeg også veldig fornøyd med. Slik treffer de ca.:
Det er veldig cirka da, men man kan se med
øya at vinklinga er forholdsvis "riktig", og jeg
merka liten/ingenting til noen fæle refleksjoner.
Jeg har fått justert det inn ganske bra også,
men har ikke brukt lang til på det så det blir nok
enda bedre når jeg får satt meg noen timer i bilen.
4 centimeter? Uansett, nå skal de stå der - låter BRA!! Ut og justere litt mere etterpå, wohoo...
Hvordan "trekk" snakker du om egentlig? Snakker vi EMMA eller EU-kontroll?
Comment