Announcement

Collapse
No announcement yet.

vegardxf's anlegg, mercedes.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by vegardxf View Post
    jeg er ganske så fornøyd. ordnet ny kasse nå i høst, som er byget etter ganske så nøyaktige mål så da ble d ett ganske så bra trøkk men tror nok jeg kan hente ut en del mer golyd av de med nye monoblokker, så når jeg får råd skal jeg invistere i ett par Alpine blokker og se om det gjør susen
    Så bra. Alpine er jo solid da Jeg bruker en MRP-M650 monoblokk til min sub, og det er et kvalitetsprodukt...
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Dette kommer til å bli bra! Satser du på å ha kun alpine i bilen til slutt eller?
      Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
        Dette kommer til å bli bra! Satser du på å ha kun alpine i bilen til slutt eller?
        takk for det!

ja ser ut som det blir komplett alpine til slutt liker veldig godt lyden av alpine... meeen så har jeg ogso fryktelig lyst og prøve ett par 15" MTX'er :P
        If electricity comes from electrons, does morality come from morons?

Comment

Originally posted by golfmk2 View Post
          Kjempe fin bil, har sett den en del ganger i ørsta. Flott anlegg, di alpine x-serien subbene virker som noen solide subber.

Gler meg til jeg får selt cabben og kjøpt meg ny bil så jeg får starte og bygge anlegg
          da må du baaare si ifra om du trenger hjelp

Comment

luuuuurer på om ene elementet er sprengt.... er ikke noen ulyder av det eller noe lukt men måler litt over 300Ohm på det

er det reconning som må til for og fikse det?

har heldigvis skillevegg i kassa så klarer meg en stund med bare ett element får se om jeg får låne ett par av en kompis kanskje

Comment

fikk to 26Ah batteri i går. har instalert de og det hjalp en heel del var passe gåent de batteriet som stod der så var virkelig på tide.

lurer på og dra hjem i helga og låne noen plater med min far og lage det litt finere baki der

Comment

Ser bra ut dette Batteri er jo en viktig ting når man skal ha bilstereo, så det var en fornuftig oppgradering
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

jepp!! har kommt fram til at de elementet som sprengte brannt seg pga for lite strøm

men nå har jeg bestilt meg ett 15" wild beast element og en 6" aeroport :P satser på det blir artig. skal bruke oppjenn kassen jeg har og bare bytte frontbaffel. er ca 115L kassa.

men gjør det noe om kassa er en del for stor visst man tuner den rett?

Comment

han med wild beaste hadde plutselig solgt elementet da jeg spurte om og få se ett bilde av det så jeg endte opp med to stk JBL GT5-12 som jeg fekk billig av KimVolle de får fungere til jeg får råd til noe skikkelig igjenn... frister litt med ett slikt SPL Dynamics 09 15". noen som har noen erfaringer og dele om dette elementet?

Comment

Fet bil!!
                      Andreas Dibbern
                      Ford Fiesta
                      Takk til B2Audio
                      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

Originally posted by Dibbern View Post
                        Fet bil!!
                        takk for det misterr

Comment

har vært og målt litt her å der nå og kommt fram til at en kasse på 108 x 43 x 43 skal byggest, og utstyrest med to dynabel 9815 og forhåpentligvis 2 6" aeroporter

men bilen skal på eu godkjenning nå på fredag og på biltilsynet for og prøve og godkjenne senkesettet neste uke så får se hvordan jeg ligger ann økonoimisk etter dette

Comment

hørest lovende ut dynabel 9815 er gode subber
                            Fi BTL 15"
                            Rockford Fosgate T4000-1bd
                            Alpine

Comment

muuuulig endring i planene! frister egentlig mer med 3 stk 12"

Comment

Originally posted by vegardxf View Post
                                jepp!! har kommt fram til at de elementet som sprengte brannt seg pga for lite strøm

men nå har jeg bestilt meg ett 15" wild beast element og en 6" aeroport :P satser på det blir artig. skal bruke oppjenn kassen jeg har og bare bytte frontbaffel. er ca 115L kassa.

men gjør det noe om kassa er en del for stor visst man tuner den rett?
                                Ok skjønner. Har tenkt på å kjøpe nytt batteri selv, men det som er i Carisma'en min ser ut til å funke bra.
                                Jeg har jo ikke super-kraftig forsterkere/elementer. Høytalerne kan vel spille 1600w på det aller meste.
                                Og jeg har aldri hatt noe problem med batteriet, det bare går og går. Unødvendig med nytt da ell?

Hvis det siste du skrev var et spørsmål til meg så tror jeg det ikke gjør noe, bedre med
                                'for stor' kasse enn for liten, da har du jo litt å gå på. Men nå er ikke jeg noen ekspert...
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Working...
                                X