Jepp har sett noen bilder selv av de og ser lovende ut Gleder meg til å få de montert nå og ta siste rest på bilen så blir det vel en tur og få ting justert...
Hello.. Er ikke den store aktive brukeren her på forumet men tenkte og oppdatere litt hva som har skjedd med bilen i vinter!
Planen var og kjøre 1 stk 10" hertz subb og hertz frontsett. Men ble litt forandringer og andre elementer innkjøpt. Så nå blir det Komplett pioneer i hele bilen.
Cd-spiller: Pioneer DEH-P88RS
Midbass: Pioneer TS-M171PRS
Diskant: Pioneer PRS High Class Tweeter
Subb: Pioneer TS-SW1041D
Forsterker til subb: Pioneer PRS-X720
Forsterker til midbass: Pioneer PRS-X720
Forsterker til diskant: Pioneer PRS-X220
Legger ved noen bilder av bygginga i vinter.
Et lite overskikt bilde fra bagasjen.. Skal trekkes i vinyl og plexiglass liger klart til montering. Har frest et spor på undersiden av gulvet som glasset felles inn i.
Litt modifiserte kickpaneler, Laget av Jonny B
Alu kasse til ampene..
Et bilde av stål ramma som er bolta fast med 2 x m6 og 2 x m8 til karroseriet.
Nytrekt hatthylle i vinyl1 av Jonny B. Skal trekke med høytallerstoff rundt den ramma.
Zink grunning av ramma.
Har også starta med og lage nye diskanthus.. ikke helt perfekte ennå men er første gang jeg prøver noe slik
Artig å se noen bygger fin stereo i slike biler.. Bra du har valgt midbassen i kickpanel , kan oxo anbefalle det godt som mange andre her sier.. Var godt fornøynd mine i min tidligere 2.3-16V... (savner 190`n min ja)..
Ser du har anskaffet go saker fra Pioneer ja , sku vært morsomt å prøvd et slik PRS serie i en bil som ikke koster skjorta..
DU , ang bassen! Hvorfor ikke montere den rett i hatthylla med kasse under den?
Det funker knall , det syns jeg i alle fall.. Brukte en 10" i hatthylla med kasse under og fikk bassen rett i bilen...
Måtte bare kappe en liten bue helt i bakkant av hatthylla i mott bakruta der , da gikk den der i hatthylla uten noen problem...
Artig å se noen bygger fin stereo i slike biler.. Bra du har valgt midbassen i kickpanel , kan oxo anbefalle det godt som mange andre her sier.. Var godt fornøynd mine i min tidligere 2.3-16V... (savner 190`n min ja)..
Ser du har anskaffet go saker fra Pioneer ja , sku vært morsomt å prøvd et slik PRS serie i en bil som ikke koster skjorta..
DU , ang bassen! Hvorfor ikke montere den rett i hatthylla med kasse under den?
Det funker knall , det syns jeg i alle fall.. Brukte en 10" i hatthylla med kasse under og fikk bassen rett i bilen...
Måtte bare kappe en liten bue helt i bakkant av hatthylla i mott bakruta der , da gikk den der i hatthylla uten noen problem...
Comment