Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz 190e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tja ikke så alt for mye ennå. Blir vel litt bilder snart igjen
    Mercedes-Benz 190e 2.0 92mod
    Volkswagen Caddy 1.9 tdi 08mod
    Pioneer PRS

Comment

Har sett kickpanelene dine nå, lover godt...
      Pioneer PRS

Comment

Jepp har sett noen bilder selv av de og ser lovende ut Gleder meg til å få de montert nå og ta siste rest på bilen så blir det vel en tur og få ting justert...
        Pioneer PRS

Comment

er spent på resultatet. skal bygge litt i min 190 også:P

Comment

Hello.. Er ikke den store aktive brukeren her på forumet men tenkte og oppdatere litt hva som har skjedd med bilen i vinter!

Planen var og kjøre 1 stk 10" hertz subb og hertz frontsett. Men ble litt forandringer og andre elementer innkjøpt. Så nå blir det Komplett pioneer i hele bilen.

Cd-spiller: Pioneer DEH-P88RS
            Midbass: Pioneer TS-M171PRS
            Diskant: Pioneer PRS High Class Tweeter
            Subb: Pioneer TS-SW1041D

Forsterker til subb: Pioneer PRS-X720
            Forsterker til midbass: Pioneer PRS-X720
            Forsterker til diskant: Pioneer PRS-X220

Legger ved noen bilder av bygginga i vinter.

Et lite overskikt bilde fra bagasjen.. Skal trekkes i vinyl og plexiglass liger klart til montering. Har frest et spor på undersiden av gulvet som glasset felles inn i.

Litt modifiserte kickpaneler, Laget av Jonny B

Alu kasse til ampene..

Et bilde av stål ramma som er bolta fast med 2 x m6 og 2 x m8 til karroseriet.

Nytrekt hatthylle i vinyl1 av Jonny B. Skal trekke med høytallerstoff rundt den ramma.

Zink grunning av ramma.

Har også starta med og lage nye diskanthus.. ikke helt perfekte ennå men er første gang jeg prøver noe slik

Så kanskje det blir og prøve seg i EMMA i år!
            Pioneer PRS

Comment

Pen 190 du har der ja...

Artig å se noen bygger fin stereo i slike biler.. Bra du har valgt midbassen i kickpanel , kan oxo anbefalle det godt som mange andre her sier.. Var godt fornøynd mine i min tidligere 2.3-16V... (savner 190`n min ja)..

Ser du har anskaffet go saker fra Pioneer ja , sku vært morsomt å prøvd et slik PRS serie i en bil som ikke koster skjorta..

DU , ang bassen! Hvorfor ikke montere den rett i hatthylla med kasse under den?
              Det funker knall , det syns jeg i alle fall.. Brukte en 10" i hatthylla med kasse under og fikk bassen rett i bilen...

Måtte bare kappe en liten bue helt i bakkant av hatthylla i mott bakruta der , da gikk den der i hatthylla uten noen problem...

Comment

Kult prosjekt.
                Følger spent med vidre.
                Mvh
                Evy Anita Kristiansen
                Frøya, Sør-Trøndelag

Comment

Ser ekstremt bra ut dette!

Kan tenke meg det ikke blir så værst lyd heller =)
                  Pioneer - Hertz - Zealum
                  Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                  Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Originally posted by Soundboy View Post
                    Pen 190 du har der ja...

Artig å se noen bygger fin stereo i slike biler.. Bra du har valgt midbassen i kickpanel , kan oxo anbefalle det godt som mange andre her sier.. Var godt fornøynd mine i min tidligere 2.3-16V... (savner 190`n min ja)..

Ser du har anskaffet go saker fra Pioneer ja , sku vært morsomt å prøvd et slik PRS serie i en bil som ikke koster skjorta..

DU , ang bassen! Hvorfor ikke montere den rett i hatthylla med kasse under den?
                    Det funker knall , det syns jeg i alle fall.. Brukte en 10" i hatthylla med kasse under og fikk bassen rett i bilen...

Måtte bare kappe en liten bue helt i bakkant av hatthylla i mott bakruta der , da gikk den der i hatthylla uten noen problem...

bildet av det????

Comment

tror du du kunne lagt ut et bilde av hvor du kom gjennom brannmuren? skal legge anlegg i en slik nå snart selv. kanskje i kveld
                      Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                      Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

Brannvegg?

Er det vedfyring i de gamle tyskerstückene?
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

Comment

er det ikke brannvegg? ell noe sånt den heter mellom motoren og "bilen"?

Comment

Torpedovegg sist jeg sjekka :x
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

Comment

eller firewall som amerikanerene sier,og etter det jeg vet,så blir det brannvegg

og det kan også finnes bak i bilen,om du har bensintanken i bagasjerommet som meg,så skal du også ha brannvegg.
                              volvo s60
                              vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                              Member of VW Audi Club Norwegen

Comment

bensintanken er bak i "veggen" også. men er først og fremst forran jeg tenkte på

Comment

Working...
                                X