haha ennda være
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Krollesen's Prosjekter
Collapse
X
-
D hele ende med at pappa fant fram hammeren å knuste låssylynderen på bakluka, å da fikk vi åpnet opp å fant problemet -polen på batteriene var litt mindre så hullene jeg hadde stanset i kobberskinnene jeg laget var litt for store å dermed ingen kontakt:P satte i en liten skrue å problemet var løst!
D såm er litt rart er at jeg ikke har fått til å låse bakluken siden jeg fikk i bilen:PMvh Joakim Hestad
93267897
Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
Golf II 1,6TD
Comment
-
Alltså sentrallåsen har aldri fungert på bakluka, å det var knekt en nøkkel inne i sylinderen. Fikk nåkk strøm på bilen til å kjøre sentrallåsen, men d hjalp jo ikke, skjønner fortsatt ikke hvorfor den plutselig fant på å låse seg da men men:P
Men nå blir d uansett stille i bilen en stund for Even skal ha tilbake batteriene å forsterkeren jeg låner blir lønning til helgen så får se hva den kommer seg på å hva man får kjøpt for dMvh Joakim Hestad
93267897
Golf II 1,6TD
Comment
-
Mvh Joakim Hestad
93267897
Golf II 1,6TD
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostLooking good. Du har nok bass nå hvertfall tenker jeg? Bruker selv en BF7501 nå, imens matador ser på Alpine'n min. Solid monoblokk det!Mvh Joakim Hestad
93267897
Golf II 1,6TD
Comment
-
sykt projekt, må nesten spørre, den 400 liters kassa, hvor mye veier den uten elementer?
Comment
-
Originally posted by spioner View Postsykt projekt, må nesten spørre, den 400 liters kassa, hvor mye veier den uten elementer?Mvh Joakim Hestad
93267897
Golf II 1,6TD
Comment
-
Mao. så kjører du rundt med to kraftige karer baki ;DTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Så her måtte det et helt fotball lag til for og hive kassa bak i bilen.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
Comment