Nå begynner det å bli på tide å oppgradere litt her, etter mye styr å penger på å få bilen igjennom EU-kontroll.
Planen er å få inn litt mer diskant/mellomtone.
Deler som er bestillt:
6stk Ground Zero GZCT 3500 horndiskanter (1 i hver dør + 1 i bunnen av hver a-stolpe)
4stk Ground Zero GZRK160XP "mellombasser" (1 i hver dør)
2stk Dynabel BF084
+ at jeg har noen Seas 4-tommere som skal i dashen
Å i tillegg er et Odessey PC 2150S på vei (som det skal bli 2 av etterhvert)
Har begynnt støping av hus til 4-tommerne, bilder kommer litt senere (kanskje i morgen).
Mvh Joakim Hestad
93267897
Audi A6 1.8T Quattro 2001mod Stasj dynabel, Ground Zero.
Golf II 1,6TD
Kom en hånkuk imot som lå midt i vegen å hadde ca 70/80 i 50'n, å presset meg av vegen.. å stakk av etterpå selfølgelig!
Det første jeg gjorde etter at bilen stanset var å snu meg for å se til subbene, å puh like helt alt.
Attached Files
Mvh Joakim Hestad
93267897
Golf II 1,6TD
Hvist det var 50 sone der du ble presset av veien, så etter bildene og bedømme så ser det ut som du gikk ut tidlig i svingen og hadde deg lang tur langs grøften og opp på en stor stein, og etter den lengden der så kan jo ikke du heller ha holdt 50 der for da hadde du klart og stoppe mye tidligere en det der. får her har du jo pløet hele grøften et langkt stykke.
Det var helt umulig å bremse neddi dær.. Veldig hompete terreng kan man si.
Takk for omtanken Simen
Men skadene på bilen ble desverre store nok: Må ha 4 nye felger og dekk, ny framfanger + at enten støtdemperne bak (som var helt nye) har gått opp igjennom dempertårnene eller at de rett og slett tok kvelden... Venter fortsatt på taksten så jeg er helt sikker på skadeomfanget.
Mvh JH
Mvh Joakim Hestad
93267897
Golf II 1,6TD
Kom en hånkuk imot som lå midt i vegen å hadde ca 70/80 i 50'n, å presset meg av vegen.. å stakk av etterpå selfølgelig!
Det første jeg gjorde etter at bilen stanset var å snu meg for å se til subbene, å puh like helt alt.
Slikt er no dritt!
Men hva er en hånkuk?
Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Hånkuk er et kjempetrøndersk ord :P en hånete tissemann eller enkelt og greit en idiot
Det er faktisk ikke ikke i det hele tatt (kanalen/døra), Nazi-stål vettu
4" i dashen skal bare årne en pattent så de kan skrus fast fra inne i huset, åså borre et hull til lednigene da såklart
Mvh Joakim Hestad
93267897
Golf II 1,6TD
Comment