Den dagen jeg har penger til det. Skal hørre med far angående litt uoffsiel sponsing Han skulle kanskje betale for trekking av astolpene. De folka jeg snakte med skulle ha mellom 2-3k for begge a stolpene. Men de hadde noe som de kalte ultraelastisk skai noe som virka lettere å trekke en driten jeg har jobba med som ikke går an og trekket omtrent. Spraylimet jeg bruker har jeg ikke noe problem med. Hefter godt og er greit og jobbe med
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ultirat
Collapse
X
-
Originally posted by tmolberg View PostDen dagen jeg har penger til det. Skal hørre med far angående litt uoffsiel sponsing Han skulle kanskje betale for trekking av astolpene. De folka jeg snakte med skulle ha mellom 2-3k for begge a stolpene. Men de hadde noe som de kalte ultraelastisk skai noe som virka lettere å trekke en driten jeg har jobba med som ikke går an og trekket omtrent. Spraylimet jeg bruker har jeg ikke noe problem med. Hefter godt og er greit og jobbe med
Glem det spraylimet! Det funker fint til teppe og enkle flater, men er sjit når man begynner å få litt strekk på greiene! Legg til en porsjon sol og varme, så kan jeg garantere deg at dritten løsner og det koster deg bare dobbelt så mye som nødvendig, siden du må gjøre jobben om igjen.
Get the picture?
Gjør ting ordentlig med en gang, så holder det.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Joakim har et poeng her, har selv trekt a-stolper med vinyl fra installbay og første forsøket var med stinger spray-lim. Virka som det ble bra med en gang men så fort sommeren og sola kom for fullt så løsna dritten...
Comment
-
Hmm, kanskje jeg burde vurdere det dere sier da. Er det vanskelig og trekke med vinyl 1 saken dere snakker om? Hvordan er den mtp strekking? Den skaien jeg har nå strekker seg kanskje 5 mm hvis jeg drar jævla hardt og da snakker vi hardt ogTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Første gang jeg trakk dørene mine brukte jeg skai som nesten ikke var strekkbar, og det ble ikke så veldig bra. Nå trakk jeg med skai som var strekkbar i en retning og det ble vesentli enklere. Hadde den vær strekkbar i to retninger kan jeg ikke tenke med at a-stolpe trekking er særlig vanskelig. Trenger jo ikke så store biten for å teste heller. Jeg hadde iallefall prøvd selv. Trekking er greit å lære seg selv når man driver med bilstereo
Comment
-
Originally posted by tmolberg View PostHmm, kanskje jeg burde vurdere det dere sier da. Er det vanskelig og trekke med vinyl 1 saken dere snakker om? Hvordan er den mtp strekking? Den skaien jeg har nå strekker seg kanskje 5 mm hvis jeg drar jævla hardt og da snakker vi hardt og[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Hehe, nå har ikke du hørt enda da. Takker for lånet av magnat diskantene fram til jeg får scan speakene. Riktignok er de faen voldtekt for øret. Kompisen min var hvertfall veldig imponert med hvordan lyden var, hvordan senter stage var og hvor detaljert lydbildet var. Dette var med joakims gubbemusikk.Tor Martin Ølberg
Comment
-
Kobla dem kjappt og gale opp. Gud hvor herlig dem låter iforhold til magnatene. Til nå er jeg helt fornøyd. Har bare fått testa i 10 min, men skal ta en grundigere test senere i løpet av dagen. Nå må det ene diskanthuset herde litt.Tor Martin Ølberg
Comment
-
hmm, totalt ca 1 dag. Selv med innstilling og tuning og alt mulig rart fikk jeg aldri di til å låte noe særlig bra. Menne Tommy, takker for lånet uansett. Det var bedre enn ghettoløsningen minTor Martin Ølberg
Comment
Comment