Announcement

Collapse
No announcement yet.

volvo 740

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• volvo 740

tja tengte jeg skulle lage en tråd på kjærra :P bilen er en 1989 som jeg har sprøyta matt svart og stasja opp litt

2 din DVD med GPS skikkelig trang å få in men den passa til slutt

6" bass porter ble sån passe mandig :P ble tydelig bedere trykk i bassen også
    den saken i mitten der er en 3 veis delefilter, behagelig å slippe å stå på hodet i bagasjen å justere

6,5" kicker frontsett det ene dele filteret er ødelakt så får ikke brukt diskantene til dem

prosonic capabat 5 farad kondensator, 22ah innebygd batteri

GAS 1500 rms skal legge opp kablene penere men gidder ikke det i kulda

strøm må man jo ha så satt in100A universal dynamo fra biltema den passa perfekt, oppgraderte alle kabler i samme slengen.

den lille skjermen i dasjen er jo ikke no å se film på så satt opp denna

handla en rull med dynabel 50mm2, behagelig å ha en rull da har man nokk og den er lett å rydde bort

subb kassa er så tragisk at jeg ikke gidder å legge ut bilde men skal bygge ny snart så legger ut bilde da
    Last edited by granada_marius; 23-02-2010, 16:20.
    volvo 740 med pioneer avic-x1r dvd spiller,prosonic capabat 5 farad kondensator med intigrert 22 ah bateri, ny 100A dynamo, bigg 3, 50mm2 kabler dynabel forsterker på 2500 RMS 2x 15" kicker L5, stinger batteri

De røra er bare for at du skal få lydn ifra basjen til cupen eller er det båndpass?
    Mvh
    Andreas Moen Sæterbø
    Golf mk2
    Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

Regner med det er bare for lyden, ser ikke for meg hvordan han skulle fått 2x 15" under hattehylla der

Åssen blir det å se på skjermen der den sitter da? Ser for meg at det kan bli en tanke lavt plassert
      1989 Volvo 740 GL

Comment

Skjermen sitter nok ikke så lavt som det her ser ut til. Skjermen sitter i ca samme høyde som rattet. Kansje bittelitt lavere.

Comment

bass portene er bare får å slippe in lyden fra bagasjen ja
          volvo 740 med pioneer avic-x1r dvd spiller,prosonic capabat 5 farad kondensator med intigrert 22 ah bateri, ny 100A dynamo, bigg 3, 50mm2 kabler dynabel forsterker på 2500 RMS 2x 15" kicker L5, stinger batteri

Comment

Åssen blir det å se på skjermen der den sitter da? Ser for meg at det kan bli en tanke lavt plassert [/QUOTE]

har tak skjerm som jeg vipper ned hvis jeg vil se på en film

Comment

Working...
            X