tja tengte jeg skulle lage en tråd på kjærra :P bilen er en 1989 som jeg har sprøyta matt svart og stasja opp litt
2 din DVD med GPS skikkelig trang å få in men den passa til slutt
6" bass porter ble sån passe mandig :P ble tydelig bedere trykk i bassen også
den saken i mitten der er en 3 veis delefilter, behagelig å slippe å stå på hodet i bagasjen å justere
6,5" kicker frontsett det ene dele filteret er ødelakt så får ikke brukt diskantene til dem
prosonic capabat 5 farad kondensator, 22ah innebygd batteri
GAS 1500 rms skal legge opp kablene penere men gidder ikke det i kulda
strøm må man jo ha så satt in100A universal dynamo fra biltema den passa perfekt, oppgraderte alle kabler i samme slengen.
den lille skjermen i dasjen er jo ikke no å se film på så satt opp denna
handla en rull med dynabel 50mm2, behagelig å ha en rull da har man nokk og den er lett å rydde bort
subb kassa er så tragisk at jeg ikke gidder å legge ut bilde men skal bygge ny snart så legger ut bilde da
2 din DVD med GPS skikkelig trang å få in men den passa til slutt
6" bass porter ble sån passe mandig :P ble tydelig bedere trykk i bassen også
den saken i mitten der er en 3 veis delefilter, behagelig å slippe å stå på hodet i bagasjen å justere
6,5" kicker frontsett det ene dele filteret er ødelakt så får ikke brukt diskantene til dem
prosonic capabat 5 farad kondensator, 22ah innebygd batteri
GAS 1500 rms skal legge opp kablene penere men gidder ikke det i kulda
strøm må man jo ha så satt in100A universal dynamo fra biltema den passa perfekt, oppgraderte alle kabler i samme slengen.
den lille skjermen i dasjen er jo ikke no å se film på så satt opp denna
handla en rull med dynabel 50mm2, behagelig å ha en rull da har man nokk og den er lett å rydde bort
subb kassa er så tragisk at jeg ikke gidder å legge ut bilde men skal bygge ny snart så legger ut bilde da
Comment